• Aanvulberichten bunq -> bunq

Ik ben bezig over te stappen naar bunq als "hoofdband". Een feature die ik veel gebruik zijn aanvulberichten om budgetrekeningen aan te vullen. Dat werkt echter alleen vanaf een externe bank.

Is er een mogelijkheid om automatisch requests te maken net zoals de aanvulberichten waarmee ik mijn budgetrekening aanvul vanaf een andere rekening?

Goed idee! Dit lost misschien het 'rood staan' verzoek op van sommigen, wat (als ik me niet vergis) tegen de principes van bunq is

Aanvulberichten van interne rekeningen zou zeer welkom zijn.

Aanvulberichten binnen bunq zou ik inderdaad top vinden. Op die manier kan ik netjes één rekening voor de Mastercard maken en deze automatisch op de eerste van iedere maand weer aanvullen tot (bijvoorbeeld) 1000 euro. Dat werkt beter dan iedere maand handmatig uitrekenen wat ik moet overmaken om dat aan te vullen.

a year later

Hoii, is het al mogelijk om de aanvulberichten te doen via een BUNQ rekening?

@Kim-Blue-Wolf#29410 Nee, maar geld overmaken tussen rekeningen is wel heel eenvoudig gemaakt.

Ik vind het een gemis dat dit niet kan. Gewoon aanvullen tot een ingestelde waarde moet toch mogelijk zijn vanaf een bunq rekening ipv een externe. Zo blijf ik ook deels bij een externe bank

Ja, ook ik vind het een gemis. Ben wel blij dat ik deze topic zodat ik kan stoppen met zoeken hoe het in te stellen, kon me niet voorstellen dat dit echt zo was.

Write a Reply...