• Opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Via een advertentie via Social Media heb ik een bestelling geplaatst bij het bedrijf FreshGeral. Binnen 24 uur heb ik een tracking link ontvangen van mijn bestelling maar deze link werkte niet. Ik heb contact willen opnemen maar de e-mail adressen in de e-mails werken niet.

Ook wordt er verwezen naar een e-mail adres met een compleet andere naam: info@gridfluid.com
Ook hierop geen reactie.

Het bedrijf kan ik nergens terugvinden. De betaling is verstuurd naar een bedrijf met de naam “tiago guimaraes pt”. Hierbij staat geen rekeningnummer vermeld in de app...

Om een aanvraag te doen voor een stornering, moet ik eerst contact opnemen met de verkoper. Wanneer ik dit probeer via de Bunq app, opent er een standaard Google startpagina. Niets van gegevens.

Wat kan ik nog doen om op de een of andere manier mijn geld terug te krijgen? Het is inmiddels 2 maanden geleden...

@Isabelle#233757 Om een aanvraag te doen voor een stornering, moet ik eerst contact opnemen met de verkoper.

Contact the bunq Support team directly and explain that you were scammed and the merchant can't be contacted. Basically tell them the same thing you posted here. You can contact them in the app by following these steps:

1. Go to Profile
    2. Tap on Settings in the right corner on top
    3. Scroll to the bottom, tap on Need help? Get Support, then choose Personal Support

Also if you haven't done that already, you should also inform your local law enforcement. Depending on the method of payment, it's unlikely you'll get your money back, but it can never hurt to try.

Write a Reply...