Sandrine-Silver-LynxRookie
Depuis la dernière mise à jour je ne peux plus organiser l'affichage de mes comptes. Avant j'organisais comme je voulais, c'était pratique !
Depuis la dernière mise à jour je ne peux plus organiser l'affichage de mes comptes. Avant j'organisais comme je voulais, c'était pratique !
@Sandrine-Silver-Lynx#236362 You can tap on an account > goto settings (⚙️) > "Personalize Account" > choose an icon.
Merci Bastien ☺, en fait c'est pas ça mon problème, avant je laissais un doigts appuyé sur le rectangle du compte, et je le faisais glisser à droite ou gauche sur l'écran. Ça permettait de repositionner l'affichage. Ce matin je peux plus le faire 🤷🏻♀️
@Bastiaan#236364 On Android, the 'drag' part still works, but the 'drop' doesn't work anymore.
Hi,
Thanks for reporting this bug to us! We’ve reported this issue to our developers so they can work on a solution right away. We will make sure to update this topic as soon as we have news about this, and of course we'll do our best to fix this as soon as possible 🌈
Merci !
Hi! 👋
This bug issue should be fixed now! Please check if it all runs smoothly on your end now and let us know if you keep experiencing any issues.