• Ask the Community
  • App on multiple devices

Goede dag; is het ook mogelijk om de bunq app ook op verschillende telefoon te installeren? Ik heb 2 telefoons waar ik mijn apps op allemaal heb. Alleen ik kan niet mijn bunq app op beide telefoon gebruiken. Dit omdat het gekoppeld is aan telefoon nummer. Is er een manier om het anders in te richten? Ik zou willen dat het zodanig kan dat ik het op een manier wil gebruiken zoals op de iPhone heeft. Een iCloud account dat je overal kan installeren. Het fijne is wel dat ik het met de beveiliging van je hand herkenning / touched id / wachtwoord op kan voeren en blijven voeren zodat het niet gekraakt wordt ontzettend fijn vind en blij mee ben. Doordat ik bij bunq de gelegenheid niet heb, ben ik genoodzaakt om 2 telefoon te gebruiken elke keer. Zou fijn zijn als je 1 account ( telefoon nummer ) op verschillende toestellen kan installeren. Net zoals ING bank het heeft.

Ik hoor het graag of het gaat lukken.

@Hubert-Golden-Starfish#37306 Hi there 👋

Dit is zeker al mogelijk! 😁 Als je hetzelfde nummer probeert te registreren op een tweede toestel, krijg je een QR code te zien, die kun je scannen met het eerste toestel. 🙂

Hoi ik ga dit proberen. Ik heb dit niet geweten. 🙏🏻 thnx voor de tip. Mocht het mij niet lukken dan meld ik me weer.. 😁

Sander changed the title to App on multiple devices.
          Write a Reply...