Meestal wordt er wel gereageerd. Niet binnen de tijd. Het duurt vaak wat langer. Ik heb al geruime tijd problemen met Easy Investments. Het probleem was eerst dat het geld niet werd gestort. Dit duurde er lang en uiteindelijk hadden ze er van support wat aan gedaan na meerdere tickets. Daarna was er (nog) 20 euro tussen wal en schip geraakt en dit wordt nu al ruim een maand onderzocht. Ondertussen heb ik nogmaals 50 euro gestort op 6 mei en dit is ook nog niet bij Birddy aangekomen. Wanneer ik vanochtend (weer) een ticket had aangemaakt na dit via developers in een community bericht had doorgekregen stond er wachtijd 600. Ik ga er vanuit dat dit 6 uur is, maar dan zou het handiger zijn dit bijv. continu in uren en minuten door te geven ipv dat ik "rekenwerk" moet doen.
Ik heb als feature aangevraagd tickets te kunnen heropenen en dit zouden ze meenemen naar de ontwikkeling. Het is niet handig om continu nieuwe tickets aan te maken voor hetzelfde onderwerp. Als je het ticket openlaat wordt het na een aantal dagen vanzelf gesloten en ik wil het juist niet sluiten.
Verder heb ik qua vriendelijkheid alleen maar positieve gesprekken gehad met medewerkers, maar het zou onwijs handig zijn om ook te kunnen bellen. Dit omdat sommige dingen qua communicatie en begrip veel beter telefonisch kunnen worden uitgelegd.