• Developers
  • Credit card

Hey hallo,

Ik had gisteren een creditcard aangevraagd op mijn account met ‘easy bank’ en er stond bij dat ik geen aankoopbedrag hoefde te betalen, maar heb ik per ongeluk geklikt op annuleren. Alleen toen ik de creditcard weer wilde aanvragen, moest ik 9,99 euro betalen.

Mag ik vragen hoe dit zit?

Same thing has happened to me. I ordered a physical card, and the original card was free. I hit cancel, and then when I place order again for a new card, it's 9.99

@New-Burgundy-Goose-323911897#243202 Je kunt het beste even contact opnemen met bunq support hierover, zodat je die €9,99 weer teruggestort krijgt. Je betaalt namelijk eenmalig dit bedrag om een fysieke pas aan te vragen.

@thijsoost#243204 Ik heb de creditcard niet voor een tweede keer besteld, omdat ik dus zag dat ik nu wel een bedrag moest betalen. Maar waarom stond er de eerste keer dat het gratis was om een creditcard aan te vragen en de tweede keer, terwijl ik dus nog geen eerste creditcard heb, wel wat kost om deze aan te vragen?

@New-Burgundy-Goose-323911897#243210 Aah vandaar. Als ik het goed heb krijg je één gratis pas bij het €2,99/maand abonnement, en drie gratis passen bij het €8,99/maand abonnement. Het systeem denkt nu misschien dat je al een pas hebt, waardoor de volgende geld kost. Een pas bestellen kost normaal eenmalig €9,99.

@thijsoost#243211 Aah okey. Weet je ook of het systeem na een bepaalde tijd het door heeft dat ik geen pas heb, en dat ik uiteindelijk wel een creditcard kan bestellen die geen eenmalige kosten heeft? Deze pas is dan namelijk mijn eerste las bij dit abbonement

@New-Burgundy-Goose-323911897#243213 Ik weet niet precies hoe snel dit gaat, het gemakkelijkst is hierover contact op te nemen met bunq support denk ik.

@thijsoost#243225 Via een telefoonnummer of mail?

@New-Burgundy-Goose-323911897#243226 Nee dit doe je in de app: ga naar de Profiel pagina, klik rechtsboven op het instellingen icoon, en tik helemaal onderaan op "Hulp nodig?"

@thijsoost#243230 Bedankt!

Write a Reply...