• Entrepreneurs
  • Facebook advertenties betaalprobleem

Hi,

In mijn businessmanager van facebook wil ik graag mijn BUNQ rekening, als betaalrekening koppelen.

Hier krijg ik de melding;
“We can’t add direct debit with that bank code. Please try another bank or payment method”

Heeft iedereen dit en is dit een bekend probleem? Kan het zijn dat bunq geen betalingen per automatische incasso toestaat vanaf mijn rekening?

@New-Mauve-Chipmunk-5104362#247925 It seems like Meta is blocking bunq accounts, I've seen this issue once before here on the forum.. You should be able to use a bunq card to pay for Facebook ads instead. The direct debits at bunq work just fine in general, but unfortunately it seems like some algorithm at Meta is doing stupid things.

5 months later

@New-Mauve-Chipmunk-5104362#247925 Al een oplossing gevonden?

a year later

Is er al een oplossingen? Instagram accepteert niet onze Bunq Debit Card (terwijl ze wel debit kaarten accepteren) Foutmelding: Card Type not accepted & Enter valid CVV

@New-Peach-Buffalo-1144896478#285654 Hiervoor moet je contact opnemen met Meta, aangezien het probleem aan hun kant zit.

a month later

@New-Peach-Buffalo-1144896478#285654 is dit gelukt met de bunq debit card en facebookads? Ik twijfel of ik een Bunq card neem of ICS international creditcard.

@New-Peach-Buffalo-1144896478#285654 did you try credit card and to deactivated the CCV auto renew ?
              i just tried with a virtual credit card and it worked.

Write a Reply...