• Couples
  • Heractiveren creditcard

Hallo,

Ik was vergeten geld om mijn kaart te zetten zodat de kosten ervan betaald zouden worden. Hierdoor was mijn pas geblokkeerd. Ik heb dit zojuist betaald.

Nu staat er dat mijn creditcard gedeactiveerd is en ieder moment geheractiveerd kan worden.

Hoe lang duurt het voor dat de kaart geheractiveerd is? Ik wil graag een vakantie boeken ermee.

@New-Mustard-Antelope-595998628#248696 If you paid your outstanding debts you can do it yourself at any time. It should be effective immediately. Can you just tap on the card on your Home screen and then unfreeze it? Or if it‘s already shown in colors (not greyscale), then it should be ready to go.

@New-Mustard-Antelope-595998628#248696 Als je je kaart zelf gedeactiveerd hebt, kan je deze in de app snel weer activeren. De pas is dan direct weer te gebruiken. Open de desbetreffende pas vanaf de Home pagina in de bunq app en tik onderaan op "Heractiveer".

@Jakob-Y#248698 Ik zag de Heractiveer knop niet. Heel stom. Bedankt voor je reactie het is gelukt!

@thijsoost#248699 Ik zag de heractiveer knop inderdaad niet. Het is gelukt nu! Dankjewel!

a year later

I did not see the reactivate button. It worked now! Thank you!

Write a Reply...