• Developers
  • Google pay

Google pay geeft fout aan
Zegt neem contact op met uw bank
Verkeerde code ingevuld wat kan ik doen

@New-Blue-Woodpecker-818617836#250239 Hi Brenda!

Could you please share more details about the error that you are encountering?

Also, can you try to add the card both from the bunq app and from the Google Pay app?

Er staat er is iets mis gegaan probeer het opnieuw maar lukt niet blijft draaien

De verkeerde code ingevuld en krijg die niet weg

@New-Blue-Woodpecker-818617836#250256 Op welke manier heb je je pas geprobeerd toe te voegen? Vanuit de bunq app?

Je kunt een pas toevoegen door je pas te openen vanuit de bunq app. Open de pas vanaf de Home pagina en tik op "Toevoegen aan Google Pay".

Je voegt de pas dus niet toe vanuit de Google Pay app.

Nee heb het gedaan vanuit de app

Ja op die manier en bij doorgaan krijg ik de foutmelding
              Moest daarvoor een code vanuit sms invoeren

@New-Blue-Woodpecker-818617836#250301 Klopt! Ik heb het even geprobeerd, je zei "De verkeerde code ingevuld en krijg die niet weg". Ik heb expres een verkeerde zescijferige code ingevoerd, maar dan krijg ik alleen de foutmelding "Code onjuist" en vervolgens kan ik de juiste code gewoon invoeren. Het is me dus niet helemaal duidelijk waar je tegenaan loopt. Krijg je de SMS wel gewoon? Wanneer krijg je de foutmelding te zien; krijg je deze te zien na het invoeren van de zescijferige code? En wat is de foutmelding precies? Alleen "Er is iets mis gegaan, probeer het opnieuw"?

@New-Blue-Woodpecker-818617836#250301 @New-Blue-Woodpecker-818617836#250301 Je kunt het volgende proberen:

1. Open de instellingen van je telefoon
                  2. Ga naar "Apps en meldingen"
                  3. Ga naar "Alle [aantal] apps weergeven"
                  4. Open "Google Pay"
                  5. Tik op "Gedwongen stoppen" en bevestig met "OK"
                  6. Tik op "Opslag en cache", tik op "Cache wissen" en vervolgens op "Opslag wissen" en bevestig met "OK"
                  7. Open de Play Store, zoek naar "Google Pay" en kijk of er updates zijn. Zoja, installeer die
                  8. Start je telefoon opnieuw op en probeer opnieuw vanuit de bunq app je pas toe te voegen aan Google Pay

Hij doet het dank je wel je bent geweldig

@New-Blue-Woodpecker-818617836#250349 Blijkbaar is dit niet een bunq probleem, maar een probleem dat zich soms voordoet in Google Pay. Goed om te horen dat het nu gelukt is!

Write a Reply...