Ik kan niet meer op mijn rekening business account is no longer supported? Help ik moet met spoed rekeningen betalen anders krijg ik incassokosten

@New-Cyan-Ostrich-1127055015#254941 Hoi Haydar!

Zoals aangekondigd per mail rond september 2021 en ook hier op Together, is het vanaf nu alleen nog mogelijk om in te loggen via een persoonlijk account. Als je inlogt op je persoonlijke account kan je ook bij je bedrijfsaccount.

Heb je geen persoonlijk account of is deze niet gekoppeld aan je bedrijfsaccount? Neem dan contact op met bunq support.

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb net een persoonlijke account aangemaakt dat is dit account. Maar hoe krijg ik dat gekoppeld? Support wacht ik al 2 dagen op antwoord. Als ze antwoord geven komt het op de app en ik kan dus niet meer op mijn account. Wat een drama zeg enige idee wat ik kan doen?

@New-Cyan-Ostrich-1127055015#254947 Zoals Vitaly hierboven schrijft heeft bunq gereageerd op je bericht! Als je hier op antwoord, zorgen zij ervoor dat je weer toegang krijgt tot je account.

Ich hatte das selbe Problem, es wurden diverse Lastschriften nicht eingelöst. Habe dann Donnerstag einen Privataccount erstellt, mein deutscher Ausweis, mein Führerschein und Reisepass wurde nicht anerkannt. Angeblich würde meine Adresse, ich bin hier in diesem Haus geboren, nicht verifiziert werden können. Ich musste, um mein Unternehmen zu retten aus dem Urlaub nach Hause fliegen und im Rathaus eine Bestätigung beantragen das ich hier wohne. Hat 6 Tage gedauert, nun kann ich wieder auf kein Konto zugreifen.

@Christian-Green-Leopard-2195566284#255205 Hi! Have you contacted bunq support about this? You're now posting on the community forum, unfortunately we can't help you with this here

@thijsoost#255214 Ik neem aan dat hij dit hier post omdat hij ten einde raad is, door de geweldige support.. van support 🙃

@Cindy-Navy-Shark#255219 Ik heb zelf nog nooit negatieve ervaringen gehad met bunq support, vandaar dat ik het soms lastig vind om me in te leven in personen die hier anders over schrijven

Goed om te horen dat er ook positieve ervaringen zijn 😬 ik ben zelf bunq gebruiker sinds het begin.. Maar sinds een jaartje denk ik, is dat compleet veranderd. Maar goed, daar gaat het hier verder niet over.. ik kon mij wel goed verplaatsen in het gevoel van onmacht, en bij support geen meter vooruit lijken te komen!

@Cindy-Navy-Shark#255224 Ik was eerder wel tevreden.. dat mist in mn tekst 😬

2 years later

Op mijn Phone kom ik in Bunq maar op de laptop wil ik inloggen en moet dan gsm nummer of email adres geven. Krijg dan een stuk of zes gekleurde ringetjes te zien maar kan niet verder, Kan dan nog kiezen voor registreren door een rekening te openen maar ik heb al een rekening.

@New-Rose-Rooster-3423056115#296330 Je moet bij de zes gekleurde ringetjes je pincode invoeren. Dezelfde pincode als in de bunq app op je telefoon.

5 months later

Hey John.Gilberto! 👋

Thanks for reaching out to us here. I'd be happy to help you reset your Security Code! Just follow these steps:

1. Update to the latest version of the bunq app in the App Store or Play Store.
                          2. Open the bunq app and tap on Already a member? Login!
                          3. Tap on Forgot Security Code?
                          4. Enter the phone number or email address registered with your bunq account and tap Next.
                          5. Follow the on-screen instructions to verify your identity.
                          6. Choose your new Security Code and confirm it.
                          7. You can now use your new Security Code to log into your bunq account.

For more details, check out this topic: How do I reset my Security Code? 📚

Let us know if you need any further assistance by reaching out to our support team at support@bunq.com 🌈

Write a Reply...