JorisRookie
Ik heb een nieuwe update moeten installeren op mijn 8plus, maar nu doet mijn Apple pay het opeens niet meer? Hoe komt dat?
Ik heb een nieuwe update moeten installeren op mijn 8plus, maar nu doet mijn Apple pay het opeens niet meer? Hoe komt dat?
@Joris-Silver-Panther#40419
Kun je iets specifieker zijn? (zonder privé gegevens te delen)
Ik heb toen der tijd als 1 van de eersten Apple pay geactiveerd. En het bleef werken, ondanks de blokkade voor nieuwe klanten, maar opeens na een update van mijn phone heb ik geen toegang meer
@Joris-Silver-Panther#40419 iOS 12.1? kan zijn dat Apple activaties van Apple Pay tijdelijk heeft uitgezet tot de verwachte, en hopelijk nu eindelijke echte officiele launch morgen (als dat wordt aangekondigd in Apple's kwartaalcijfers.) Dus duimen maar dat het echt er nu eens van komt, je kunt vanaf 22:00u morgen avond, hier: https://www.apple.com/investor/earnings-call/ mee luisteren.
In welke zin werkt het niet meer? Krijg je Apple pay niet meer tevoorschijn op je iPhone of weigert hij de betaling bij een pin-terminal?
I know
@Alexander-Turquoise-Cheetah-2516328594#40425 Ik krijg het niet meer tevoorschijn
@DaveFlash#40424 Thx i know
@Joris-Silver-Panther#40428 zijn je kaarten nog wel toegevoegd in wallet?
@DaveFlash#40429 Nope zie het nu idd, mijn kaarten staan nog wel in de Bunq app, maar niet meer in mijn Wallet
Hmm wel raar, heb mezelf vandaag nog aangemeld ongeveer 2 uur geleden nog een kaart toegevoegd...
@Joris-Silver-Panther#40430 Even regio instellingen naar Italië en opnieuw toevoegen?
@Alexander-Turquoise-Cheetah-2516328594#40434 Net geprobeerd
@Joris-Silver-Panther#40435
En regio Spanje? Het werkt trouwens alleen als je via instellingen > Wallet & Apple Pay de kaart handmatig toevoegd, dus niet in de bunq-app op Apple Pay drukken. Dit werkt al zo lang dus lijkt me eerder een bug dan dat er iets veranderd is.. vooral aangezien het bij héél veel mensen nog gewoon werkt. 🙂
En ja hij werkt weer
@Joris-Silver-Panther#40439 top, hoe heb je het uiteindelijk gefixt?
Op nieuw naar instelling regio Italië zetten
@Joris-Silver-Panther#40441 Maar werkt alleen via WiFi niet via 4 g
@Joris-Silver-Panther#40442 dan was de storing wellicht bij je thuis internet provider, en zeer waarschijnlijk een DNS-issue.