- BRookieCO2 Saver
Hoe kan ik een rekening betalen met creditcard
Hoe kan ik een rekening betalen met creditcard
@New-White-Mouse-3029247090#256853 Hoi! Meestal betaal je rekeningen in Nederland niet met een creditcard, maar door geld over te maken naar een IBAN.
Kan je hier iets mee?
@thijsoost#256854 Als iemand een tikkie zou sturen of ik heb haar bank gegevens kan ik die dan wel gebruiken om te betalen van mijn creditcard sorry alles is nieuw voor mij en Engels kan ik niet lezen
@New-White-Mouse-3029247090#256855 Geen probleem! Ik spreek gewoon Nederlands.
Een Tikkie kan je alleen betalen met iDeal vanaf een sub-account, niet met een pas.
Als je de bankgegevens van iemand hebt (naam en IBAN) dan maak je geld naar die persoon over vanaf een sub-account, niet met een pas.
Je gebruikt een creditcard voor online betalingen buiten Nederland, en voor pinbetalingen buiten Nederland en België.
Voor pinbetalingen binnen Nederland en België gebruik je een Maestro pas, niet een Mastercard creditcard.
There is a limit day in credit debit qual é o limite posso modificar esse limite . Porque n me permite trocar ?
@New-Jade-Weasel-1479090554#256858 Hi Victor! Please don't post an unrelated comment here, but create your own post. Thanks!