• Pinautomaat heet straks 'Geldmaat' en wordt geel van kleur

Vind het wel een passende naam. Het is namelijk mijn geldmaat :)

@Ricardo-Silver-Leopard#40741 Ik hoorde het ook, maar aan de plaatjes te zien hebben ze er nog steeds niet aan gedacht om geld opnemen met NFC mogelijk te maken :(

@JeroenE#40754 Dat vroeg ik me ook al af, zou mooi zijn.πŸ™‚

@JeroenE#40754 Nee en dat is best balen. In het buitenland is dit wel mogelijk op sommige plekken

Van mijn part mogen ze er wel gelijk even de letters ATM bij zetten, wel zo vriendelijk voor toeristen.

Daarnaast lijkt het een beetje op een ATM van een PlayMobil set πŸ€”

@WJanson#40763 Ik vind het inderdaad ook bijzonder dat het een logo is van een kinderhoek en dat er nergens een handje met kaart/geld of ATM in verwerkt isπŸ™‚

Wat ik me nou echt afvraag: waarom is dit een samenwerking van ING, Rabo en ABN? Waarom zijn Knab, SNS, bunq en alle andere banken die pasjes uitgeven waarmee gepind kan worden hier niet bij betrokken. Of waarom is dit geen initiatief van de Betaalvereniging Nederland, dan zitten automatisch echt ALLE banken erbij.

@Arjan#40771 Knab, ASN, Triodos en bunq hebben zelf geen automaten, SNS amper.. Dit is gewoon een verkapte gezamenlijke kostenbesparing omdat ze nog maar 1 automaat hoeven neer te zetten ipv 3.

@Arjan#40771 Andere banken zijn van harte uitgenodigd om mee te werken stelt nu.nl in hun stuk over de geldmaat! Dus @bunq! Doe mee met die bank onafhankelijke geldmaten! πŸ€™πŸ»

zou mooi zijn als je daar ook geld kan storten (op je bunq account dan )

@MarcoBoersma#40869 De stortautomaten van de drie banken komen ook onder beheer van Geldmaat. Het zou inderdaad mooi zijn als bunq zich hierbij aansluit.

Dat zou idd mooi zijn. Mag eigenlijk geen kostenplaatje aan hangen. Het is nl mijn geld.

Elise changed the title to Pinautomaat heet straks 'Geldmaat' en wordt geel van kleur.

@Yari-Purple-Eagle#40858 Liever niet dat @bunc mee doet. Laat de oude banken maar betalen voor de geldmaten, ik heb liever dat bunq investeert in nieuwe innovatieve ideeΓ«n.

Zou ook mooi zijn als er dan ook grotere bedragen vanaf bunq kaart gepind zou mogen worden ipv van zoals nu een beperkt bedrag (lastig heb wel eens dagen op rij bij meerdere banken gepind met mijn bunq kaart) succes vr gr jack

@Robert-Teal-Eagle-3414851729#41058 uiteraard betaalt bunq hier wel voor. Gratis bestaat niet.

@Jacob-Purple-Tiger#41479 volgens de klantenservice van Geldmaat is er geen limiet ingesteld voor "gastgebruik":

"Bij Geldmaat kunt u zo vaak en zoveel geld opnemen als uw banksaldo en paslimiet toestaan."

8 months later

Weet iemand of we dan alle functies van de geldmaat kunnen gebruiken. Zoals geld storten.