• Developers
  • Creditcard werkt niet

Ik wil graag opwaarderen maar dat lukt niet.

@New-Champagne-Sloth-1409262243#257847 Hoi! Wat probeer je te doen? Probeer je met een creditcard van een andere bank geld op je bunq account te zetten?

Ik probeer van mij Bunq privé rekening geld te verplaatsen naar me creditcard. Alles als ik dat wil doen blijft die pagina zwart.

@New-Champagne-Sloth-1409262243#257849 Creditcards kunnen geen geld 'vasthouden'. Je kunt dus geen geld versturen vanaf een bunq sub-account naar een bunq Mastercard. Wat je doet, is je pas koppelen aan een sub-account. Als je vervolgens ergens betaalt met je pas, wordt het geld van je sub-account afgeschreven en niet van je pas.

Hoe doe ik dat precies? Want ik wou sigaretten pinnen en dat is niet gelukt.

Dankjewel maar heg is niet gelukt.

@New-Champagne-Sloth-1409262243#257864 What exactly are you trying to do? You're buying something at a store or machine? Does it accept Mastercards in the first place?

Ik heb 10 euro op me rekening laten zetten en ik heb sinds gisteren mijn creditcard. Nou heb ik geprobeerd sigaretten te kopen om het te testen, de pas is geweigerd en als ik op de app kijk zie ik dat de tankstation wel voorkomt maar dat het gewoon weigert.

@New-Champagne-Sloth-1409262243#257866 Zoals Jakob vraagt: accepteert de plek waar je heen gaat wel Mastercards? Heel veel plekken in Nederland ondersteunen alleen Maestro en geen Mastercard.

Ja ze accepteren mastercard

@New-Champagne-Sloth-1409262243#257868 Dan is er nog een andere reden voor waarom je kaart niet werkt. Je kaart is gekoppeld aan het sub-account waar je de €10 op hebt gezet? Heb je de pas al geactiveerd in de bunq app? Probeerde je contactloos te betalen of stak je de kaart in de betaalterminal?

@New-Champagne-Sloth-1409262243#257866 If you click on the transaction in the app you can actually see a description that tells you exactly why it the payment didn’t work. Please look for that text. If anything is unclear, tell us what the error is and we can try to help you with that. But currently we’re just guessing…

er staat te weinig saldo terwijl er 10 euro op staat en ik wou 8,20 betalen

@New-Champagne-Sloth-1409262243#257874 Then it's most likely, as Thijs also speculated, that the card is not connected to the right sub-account that is actually holding your money. When you click on the card in the app, it will show the connected sub-account and remaining balance in the circle in the middle. Is it the right sub-account?

Het is gelukt jongens dankjewel!

@New-Champagne-Sloth-1409262243#257877 Goed om te horen!

Write a Reply...