• Developers
  • Creditcard

Zojuist mijn creditcard ontvangen en geactiveerd, nu probeert iemand geld over te maken maar dit lukt niet. Ik heb deze kaart aangevraagd zodat hij geld kan overmaken, hij woont niet in Nederland. Zijn er nog andere opties?

@New-Ivory-Budgerigar-1602952072#257905 Hoi! Je kunt geen geld overmaken naar een creditcard. Een creditcard verbind je aan een sub-account, en als je je pas dan ergens gebruikt wordt er geld afgeschreven van je gekoppelde sub-account.

Als je wilt dat iemand geld naar je kan overmaken, moet je die persoon je IBAN geven.

@thijsoost#257906 Met mijn IBAN lukt het ook niet, is er een andere kaart wat ik kan gebruiken?

@New-Ivory-Budgerigar-1602952072#257908 Iemand kan geen geld overmaken naar je IBAN? Dit lijkt me vreemd... Je kunt ook een betaalverzoek sturen. Je kunt alleen betalen met passen, maar geen geld ontvangen.

@thijsoost#257909 Nee klopt, diegene is in Turkije en het werkt niet.

@New-Ivory-Budgerigar-1602952072#257910 Ook vanuit Turkije zou je gewoon geld moeten kunnen overmaken naar een Nederlandse IBAN. Belangrijk is wel dat deze persoon de betaling stuurt in Euro's en niet in Turkse lira.

Write a Reply...