• Ideas
  • Custom card images

bump

200 votes and counting...

...203 😉

Haha hilarious but true

@Davy#112910 Hilarious? So if I beat you up (with or without a reason) you think that’s hilarious? 🤯

I made mistakes, and regret the error .
          I'm gonna polozise.
          No WAY hilarious.
          ( I only wanted to say something about that fresh nice color of the card and your joyful moment is over the sec.
          And only that some kind bad person and his motive etc..
          and that horrible thing happening.)
          We not tolerated that isn't.
          2 kind world and misunderstanding I guess.

@Martijn-Maroon-Panda#112908 Das wird hier schon in zwei anderen Threads diskutiert, bzw. hat Ali selbst dazu ein Thema eröffnet, also sollten wir dort weiter diskutieren.

Yeah this feature now should be a number one priority, I don't want to get bashed because of a card payment

@Jos-Golden-Unicorn#97114 .. why you little...

@Mike1975#112920 De post van Ali gaat enkel en alleen over het feit dat we elkaar moeten accepteren en dat er niets mis is met het kaart ontwerp.
                  Volgens mij gaat deze discussie juist over de.vraag waarom er geen andere kaart afbeelding te kiezen is. Als we iedereen accepteren, zou er ook een keuze vrijheid moeten zijn in kaart afbeeldingen.

@Jos-Golden-Unicorn#97114 Assam. Yes pretty nice.

@Martijn-Maroon-Panda#112928 Eigentlich meinte ich den Link den du hier gepostet hast ;)
                      Darüber wird ja auch im anderen Thread diskutiert, bzw. das andere Thema welches auch von jemanden eröffnet wurde, wurde bereits geschlossen/gelöscht, deshalb dachte ich, nicht dass dieser Thread auch noch geschlossen wird, weil hier erneut das Thema wieder aufkommt.
                      Wäre ja leider nicht das erste Mal, dass so etwas hier passiert :-(

Helaas afgelopen periode in Oost-Europa  de vraag gehad of ik lid was van een gay club. Daarom maar een universele sticker besteld voor mijn bunq kaarr.

Laatste weken veel in Oost Europa geweest. Ik kreeg veel complimenten voor de kleurrijke kaart en dat leverde bij een koffietent een fijn gesprek op. Als iemand met stickers een discussie wil vermijden, waar zijn we dan mee bezig?

Los van het feit dat je iedereen in zijn waarde moet laten en moet respecteren qua geloof, geaardheid, afkomst of wat voor ideeën dan ook. Moet je ook iedereen zelf de keuze geven om ergens over een discussie aan te gaan, of soms voor de optie te kiezen niet te willen provoceren bij andere, niet zo ruim denkende medemensen.

@Ramon#112936 Ik heb in USA ook veel positieve reacties gehad. Echter zou een volledig gouden pas, een nederlandse vlag pas of een pas met een leuk plaatje ook positieve reacties geven denk ik.

@Martijn-Maroon-Panda#112933 Oh is dat ook een ding? Die ga ik maar eens bestellen dan! :) Het is inderdaad jammer dat bunq enkel dit pasdesign biedt. Zoals je ziet is dat in ‘t buitenland soms downright gevaarlijk. Dan zijn principes leuk, maar de gevolgen wat minder. Een keuze welk pasdesign je wilt zou top zijn! Maar voor nu idd maar zo’n sticker bestellen. En niet uit angst trouwens, ik vind de kaart gewoon erg lelijk - sorry :P

@Martijn-Maroon-Panda#112933 Waar bestel je die ? Ik wil er ook wel een paar.