Snelle vraagje
Ik heb een green abbonement op bunq dat is de hoogste van 17 nog wat per maand maar je kan ook zakelijk nemen die is dan wat duurder 22. Weet iemand hoe ik kan veranderen naar zakelijk want dan kan ik gewoon laten afschrijven want heb wel een bedrijf op me naam dus dacht dan maar zakelijk nemen. Alleen heb ik dat niet bij het begin gedaan. Kan ik dat nog veranderen?

@New-Olive-Lion-3109996022#260349 Hoi! Je kunt een persoonlijk account niet overzetten naar een zakelijk account. Je hebt namelijk een persoonlijk account nodig om in te kunnen loggen op een zakelijk account. Je moet dus een zakelijk account openen naast een persoonlijk account.

Mocht je je persoonlijke account alleen willen gebruiken om in te loggen op je zakelijke account, kan je het persoonlijke Easy Savings abonnement nemen van €0,00/maand.

Oohja oke dan weet ik dat en wat moet ik precies doen nu om een zakelijke te openen dus als eerst zet ik me green abbonement over na easy savings dat is stap 1 en daarna wat is stap 2

@New-Olive-Lion-3109996022#260426 Stap twee is een zakelijk account openen via Home > Meer > Sub-account toevoegen > Zakelijk.

En war als ik account ophef? Want ik kan niet van green naar easy savings gaan omdat ik 1 cent op rekening heb en ik kan niet 1 cent sturen dus ik kan niet me abbonement veranderen van green naar easy savings is er een andere manier bijv account opheffen en helemaal opnieuw beginnen? Gewoon een nieuw account maken en gelijk zakelijk doen

@New-Olive-Lion-3109996022#260430 Je moet ook met €0,01 op je sub-accounts van Easy Green naar Easy Savings kunnen overstappen. Je kunt echter maar één sub-account hebben op Easy Savings. Je moet alle andere sub-accounts dus sluiten. Mocht je de rekening wel moeten sluiten met de €0,01 kan je deze €0,01 misschien overmaken naar een ander bankaccount wat je misschien nog hebt, bij een traditionele bank?

Ja maar ik kan geen 0.01 cent overmaken is minimaal 1.00

@New-Olive-Lion-3109996022#260436 Huh? Dit klinkt vreemd. Ik kan gewoon €0,01 overmaken naar iedere IBAN, dit hoeft niet €1,00 te zijn.
                Vergeet wanneer je op iemand reageert niet die persoon te taggen door op het Reageren icoon te tikken, anders krijgt de persoon waarop je reageert geen melding van je reactie.

Oke gelukt heb gedowngrade kan ik als ik een zakelijke subaccount heb gemaakt ook weer de green abbbonement nemen?

@New-Olive-Lion-3109996022#260440 Vergeet wanneer je op iemand reageert niet die persoon te taggen door op het Reageren icoon te tikken, anders krijgt de persoon waarop je reageert geen melding van je reactie. De zakelijke abonnementen hebben inderdaad dezelfde opties als de persoonlijke abonnementen: Easy Green / Easy Money / Easy Bank / Easy Savings. Kijk even op bunq.com voor de verschillen tussen deze abonnementen.

Write a Reply...