Ik heb een bunq pack aangeschaft, 2 rekeningen voor mij 1 rekening voor ieder van m’n kinderen. Echter nu zien ze al mijn geld en uitgaven, dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Bunq pack
ThijsProdigy
- Edited
@Adrik-Cyan-Dragon#261027 Dit zou normaal gesproken inderdaad niet moeten kunnen. Als je een bunq pack hebt aangeschaft en je kinderen hebben ook beiden een bunq account, dan kan je in de instellingen van het pack hun accounts toevoegen aan de pack. Maar dit doet verder niks met de toegang tot accounts of dergelijken. Als ze gewoon inloggen met hun eigen persoonlijke accounts, zouden ze elkaars en jouw account niet moeten kunnen zien.
Je zegt overigens: twee rekeningen voor jezelf? Je kunt maar één persoonlijk account hebben voor zover ik weet, dus je zit zelf maar één keer in de pack. Wel kan je natuurlijk meerdere sub-accounts aanmaken, aangezien iedereen in een pack het Easy Money abonnement krijgt.
Ik heb zelf 2 accounts, een rekening die ik beheer voor een groep mensen en een zakelijke rekening. Ik zie ongeacht met welke account ik inlog ook het saldo op de andere rekening en ook het saldo op de rekening van mijn kinderen. Het bijzondere is dat ik nu ook zie dat ze dat bij mij ook zien. Kan ik met iemand contact krijgen die dit opnieuw inricht? Ik wil als we toch bezig gaan graag van mijn zakelijke account het hoofd account maken
ThijsProdigy
@Adrik-Cyan-Dragon#261029 Ah, een zakelijk account! Dan kan het wel inderdaad
Je kunt het beste even contact opnemen met bunq support: http://together.bunq.com/d/32181
@thijsoost#261030 Mijn hoofd account is geen zakelijk account alleen ik heb er wel 1 toegevoegd