Ik heb net een nieuwe rekening geopened en heb op "main" geld geboekt. Alleen heb ook een creditcard maar hoe krijg ik hier geld op??
Is Je zet geen geld op creditcards! Een kaart kan geen geld vasthouden, alleen sub-accounts, zoals jouw "Main" (je kan de naam aanpassen) kunnen geld bevatten.
Je kunt eenvoudig je pas aan je subaccount koppelen: http://together.bunq.com/d/233-how-do-i-link-my-card-to-a-different-sub-account-iban
Thijs Hoe koppel ik die creditcard aan main dan? Oke dus als ik een creditcard betaling wil doen dan gaat het van mijn "main" account af. Alleen hoe koppel ik deze
Is Volg de link die in mijn vorige bericht staat, daar wordt het uitgelegd!
Thijs Ow excuus bedankt
Thijs Er staat al gekoppeld account...alleen de creditcard betaling die ik wilde doen doet het niet vandaar mijn vraag...wel staat er voldoen op rekening
Is Waar probeer je te betalen met je Mastercard? Want Mastercards worden in Nederland vaak niet geaccepteerd. In Nederland dien je de Maestro pas te gebruiken.
Thijs Ik wilde een test doen ivm vakantie naar buitenland vanavond of alles werkt..maar als er gekoppeld staat moet het dus gewoon werken
Is Zeker! Als de betaalterminal waar je probeert te betalen Mastercard ondersteunt, zou het gewoon moeten werken.