• Developers
  • Incasso

Hoe kan ik auto incasso uitzetten in het algemeen

@New-Golden-Llama-3820423896#263041 Hoi! Wat bedoel je met auto incasso?

Automatische incasso

@New-Golden-Llama-3820423896#263060 Dat snap ik, maar deze kan je niet uitzetten vanuit bunq. Dit moet via de partij die de automatische incasso gebruikt gebeuren.

Oh ok. Pff🙄🙄. Dank je voor de info👍👍

@New-Golden-Llama-3820423896#263068 Dit is niet alleen bij bunq het geval, maar bij alle banken. Als jij een bedrijf toestemming hebt gegeven om een automatische incasso af te schrijven, bijvoorbeeld voor een abonnement, moet je het ook bij dit bedrijf weer opzeggen.

Bij mij is een bedrag afgeschreven terwijl ik geen toestemming heb gegeven en dat probeer ik nu terug te draaien en uit te zoeken hoe dat mogelijk is

@New-Golden-Llama-3820423896#263070 Dan kun je stornering aanvragen! Klik op de incasso en druk dan op storneren

@New-Golden-Llama-3820423896#263070

Je kunt een betaling van een incasso wel terugvragen via deze knop als je de transactie opent. Maar om te voorkomen dat deze betaling de volgende keer weer wordt afgeschreven, moet je contact opnemen met het bedrijf die het geld afschrijft.

Overigens heb je bij incasso's steeds vijf dagen om een betaling te accepteren of te weigeren.

Heb ik gedaan maar het geld was al direct geïncasseerd. Kon het op een of andere manier niet meer terug krijgen. Heel vervelend vooral opdat ik zelf niets bij hun heb afgesloten.

Write a Reply...