- Edited
Ik kan mijn e-mailadres niet wijzigen om mijn BEDENAK SERVICES-account te activeren
mijn juiste e-mailadres is
[Personal information hidden — Thijs]
Ik kan mijn e-mailadres niet wijzigen om mijn BEDENAK SERVICES-account te activeren
mijn juiste e-mailadres is
[Personal information hidden — Thijs]
@New-Peach-Orangutan-232571975#263458 Hoi! Je plaatst nu een bericht in de openbare community. Ik heb je e-mailadres daarom verborgen, zodat deze niet voor iedereen zichtbaar is.
Je kunt je e-mailadres aanpassen in de bunq app onder: Profiel > Instellingen > Persoonlijke gegevens. Mocht het hier niet lukken, kan je contact opnemen met bunq support.
Ik heb een fout gemaakt in het e-mail adres van mijn partner van de gezamenlijke spaarrekening. Hoe moet ik dat herstellen?
@New-Golden-Coati-524718956#282138 Je kunt de gezamenlijke rekening sluiten en een nieuwe openen. Je kunt geen aanpassingen meer aanbrengen na het aanmaken van een gedeelde rekening.
@New-Golden-Coati-524718956#282138 Thijs is correct! You can take a look here to make sure you follow all the steps to open a Joint account correctly, including making sure your partner already has a verified Personal account of their own with bunq 🚀