• Couples
  • Bunq pack + zakelijke rekening

Hallo community.
Mijn partner heeft een Bunq pack waar ik ook bij zit. Daarnaast heeft hij een zakelijke rekening bij Bunq. We willen dat zijn zakelijke rekening bij het pack gevoegd wordt. Nu wordt namelijk zowel het geld voor het pack als voor de zakelijke rekening afgeschreven. Volgens mij kan deze zakelijke rekening onderdeel zijn van het pack.
Klopt het wat ik zeg en zo ja hoe doen we dat?
Zonnige groet Kim

@New-Teal-Wombat-2350454736#265106 Zeker! Vanaf de instellingenpagina van de bunq Pack moet je het emailadres toevoegen die je gebruikt voor het zakelijke account. Vervolgens wordt de zakelijke rekening toegevoegd aan de Pack en betaal je alleen voor de Pack.

4 days later

Hoi Thijs. Bedankt voor je reactie. Als mijn partner het e-mailadres invult bij zijn zakelijke account, krijgt hij de foutmelding dat je bij je persoonlijke en zakelijke account niet hetzelfde e-mailadres kunt gebruiken. Hij heeft maar één e-mailadres, voor zowel privé als zakelijk. Hoe kunnen we dit oplossen?

@New-Teal-Wombat-2350454736#265956 Je moet inderdaad twee verschillende e-mailadressen gebruiken. Welk trucje bij veel mailcliënten werkt (zoals Gmail) is iets als: naam+bunq@gmail.com. Op deze manier is het een ander e-mailadres, maar komt de mail in dezelfde inbox binnen.

Als je emailadres normaal "naam@gmail.com" is, zet dan "+bunq" voor de @.

Bedankt! Ik ga het proberen.

Write a Reply...