• Developers
  • Htm ov chipsaldo

Wanner Word me saldo van htm ov saldo zichtbaar op me main bunq?

@New-Teal-Mule-589851864#266688 Hoi! Je kan je OV-chipkaart saldo niet in de bunq app zien. Je kan het saldo op 5 manieren checken:

1. Tijdens het uitchecken: Als je uitcheckt zie je de ritprijs en hoeveel saldo er nog op de kaart staat.
    2. Kaartautomaten in trams: In alle HTM trams staan kaartautomaten waarop je jouw saldo kan checken. Hier kan je ook geld op de kaart zetten, bestellingen ophalen en kaartgegevens inzien. Betalen gaat hier met muntgeld, bankpas of creditcard (Visa of Mastercard)
    3. Gele oplaad- en ophaalautomaten: Op de gele automaten, die je in winkels als supermarkten, de Bruna of Primera vindt, kan je het huidige saldo checken. Hier kan je ook geld op de kaart zetten en bestellingen van OV-chipkaart.nl ophalen. Betalen gaat hier met de bankpas.
    4. NS-automaten: De NS-automaten zijn op alle treinstations te vinden. Bij deze automaten check je jouw saldo en koop je NS reisproducten. Betalen gaat hier met de bankpas, creditcard of met muntgeld.
    5. HTM Servicepunten: Ook bij HTM Servicepunten kan je jouw saldo checken. Daarnaast kan je hier ook geld op de OV-chipkaart zetten, een maandabonnement kopen of bestellingen van OV-chipkaart.nl ophalen. Betalen gaat hier met de bankpas, munt- of briefgeld of met de creditcard.

Wil je weten waar de dichtstbijzijnde kaartautomaat is? Kijk dan op deze kaart.

Ik bedoelde ze hebben me saldo afgestort naar me main bunq ik zie betaling ontvangen maar staat niet bijgeschreven op main? Wat wanner komt dat geld dan?

@New-Teal-Mule-589851864#266691 SEPA transacties kunnen 1-2 werkdagen duren.

Je "main" is slechts de naam van je eerste sub-account, deze kan je aanpassen naar wat je wilt. Er is geen hoofdaccount bij bunq, alle sub-accounts zijn gelijk aan elkaar.

Write a Reply...