Als ik probeer Google Pay te koppelen lukt dat niet omdat Google dan wil bellen maar dat ondersteunen ze niet krijg ik met een bandje te horen? Wat nu?
Aleks Ik heb het gefixed via Google pay zelf. Als je vanuit Google pay een kaart toevoegt met de gegevens van bunq lukt het wel gelijk
Aleks Zoals Jeffrey aangeeft moet je inderdaad een bunq kaart toevoegen vanuit de bunq app, en niet in de Google Wallet app.
Jeffrey Nice thanks!
Thijs Hey dat lukt dus niet niet, andersom wel! Dus vanuit Google de bunq kaart toevoegen. Vanuit de bunq app loop je tegen zijn probleem aan. Had ik ook last van!
Oh ik mag Contactloos niet gebruiken op mijn OnePlus 5 terwijl ik paar maanden geleden gewoon met NFC betaald heb en sinds Google Pay kan dat niet meer.
Aleks Wat bedoel je precies? Van wie mag je niet contactloos met NFC betalen met Google Pay?
Wat ik ook doe, niks werkt welke kant op dan ook. Elke keer wil Google Pay bellen met Bunq maar dat kan dus niet.
Hoe kan ik nu instellen dat ik met NFC kan betalen?
Aleks Heb je zowel in je Google account als in de bunq instellingen hetzelfde telefoonnummer ingevoerd? En probeer je de pas toe te voegen vanuit de bunq app zoals hier beschreven staat?