• Developers
  • Waarom niet zelfde telefoonnummer voor Prive en Zakelijk account?

Hi,

Ik moet voor mijn prive rekening een telnummer koppelen. Uiteraard koppel ik het telefoonnummer die ik gebruik. Dit nummer heb ik al eerder voor mijn zakelijke account opgegeven. Daardoor kan ik dit nummer niet meer toevoegen aan mijn prive account. Moet ik persee een tweede telefoonnummer hebben?

Bvd

@Wouter-Lime-Falcon-4095146201#268280 Hoi Wouter! Je dient inderdaad voor ieder bunq account een ander telefoonnummer te gebruiken.

Kan ik dan in theorie een telefoonnummer van een familielid opgeven of is dat niet handig?

@Wouter-Lime-Falcon-4095146201#268283 Dit zou ik niet aanraden, want dit nummer kan gebruikt worden als 2FA (two factor authentication). Dan zou iemand anders toegang kunnen krijgen tot je account.

Bedankt voor je reactie Thijs.

ben gewoon benieuwd: kan me voorstellen dat elke ondernemer niet twee telefoonnummers heeft, of zelfs meerderen. Hoe doen de meeste ondernemers dat dan bij bunq. Een extra telefoon abbonoment aangeschaffen speciaal voor bunq?

Lijkt me wel iets om voor developers om naar te kijken.

@Wouter-Lime-Falcon-4095146201#268436 Ik kan je helaas niet vertellen hoe andere zakelijke bunq gebruikers dit doen, want ik werk niet voor bunq. Ik gok dat ze een tweede simkaart kopen.

@Wouter-Lime-Falcon-4095146201#268436 Hoi Wouter,

ik ben niet in Nederland, maar Duitse Freelancer. In Duitsland kunt je en tweede telefoonnummer voor t/m 29ct/dag hebben, misschien ook goedkoper. So kost het 9€ per maand.

De werk is niet de leven! Ik zeg altijd, dat ik mijn zakelijk nummer alleen dags ongesteckt heb. S'avonds... ben ik niet bereikbaar. Iederen zou dat moeten doen. Denk er over na. :)

Beste groeten, Dominik

Write a Reply...