Hallo,

Ik heb automatisch sparen ingesteld voor alle rekeningen. Bou heb ik al meerdere betalingen gedaan maar en wordt niks automatisch gespaard.
Heeft iemand hier ervaring mee hoe lang het duurt en als het niet werkt waar ik terecht kan?

@New-Blue-Hare-2643306933#269230 It should just work immediately. Have you set up a savings goal or are you using an Easy Investments account?

@Jakob-Y#269233 A savings goal is set up because there I also make the settings for automatic savings.

@New-Blue-Hare-2643306933#269259 Heb je al je sub-accounts ook aangevinkt in de Auto save instellingen?

@thijsoost#269262 Ja dit heb ik ook gedaan ja

@New-Blue-Hare-2643306933#269287 Hmm, da's bijzonder. Kan je eens een nieuwe spaarrekening aanmaken, het daar activeren en de oude spaarrekening weer verwijderen om te kijken of het dan wel werkt? Anders kan je het beste even contact opnemen met bunq support. Werkt het zowel bij gewone overboekingen als bij kaartbetalingen niet?

@thijsoost#269299 Bij gewone overboekingen wel maar niet bij pin betalingen. Ik doe de pinbetalingen dan wel met de telefoon ipv fysieke kaart (denk niet dat dit iets uitmaakt maar denk vermeld het wel even)

@New-Blue-Hare-2643306933#269327 Dat maakt inderdaad niets uit. Maar het lijkt er op dat deze feature momenteel voor meerdere gebruikers niet goed werkt. Ik ga er vanuit dat dit binnenkort weer opgelost is.

@thijsoost#269336 Heb idd al bericht gehad van Bunq dat dit bekend is en onderzocht word. Dankjewel en fijn weekend nog

Thijs changed the title to [Bug] Automatic savings set but not working.
                      Thijs changed the title to [Reported] Automatic savings set but not working.
                        Write a Reply...