• Incasso postcode loterij

Het is me nu gelukt door een ander IBAN op te geven (oude rekening die niet meer bestaat), je krijgt daarna de vraag om de eerste keer met iDEAL te voldoen. Na dat via Bunq gedaan te hebben kreeg ik netjes per mail de bevestiging dat ik nu meespeel ๐Ÿ˜ gaat volgende maand vast fout, maar dan doe ik het gewoon weer

inderdaad, maar ze hebben bij de PCL, voor mij wel de sfeer verziekt hierdoor.... heb nog niks gekocht en beraad me nog of ik uberhauopt met deze mee ga doen of toch voor de schatkist loterij kies..... alleen daar zit ik met het morele euvel dat bij die loterij alleen de bestuurders en onze Nederlandse staat er wijzer (lees: rijker) van worden....

En oud rekening nummer... Werkt dat echt?!? Geinig.. Zou je mij dat kunnen laten weten robin, en hebben ze niet naderhand geklaagd dat het rekeningnummer niet meer bestaat? .en jij wil dan dus niet aan dit bedrijf vast zitten na 2 januari, of je nou wint of niet, als ik het goed begrijp?

Het werkt, maar het zal volgende maand mis gaan. Dan kan ik het weer op dezelfde manier aanvragen, ik wil graag meespelen maar heb gewoon geen andere bank :) dit ging prima, zo kwam ik door het aanmelden heen en nu heb ik kunnen betalen. Betalen = meespelen zeggen ze zelf

OK, ik ga er nog een nachtje over slapen of ik 1 staatslot doe of 2 kanjerloten, en dan geef ik wel m'n oude ING rekening nummer op, die is jaren geleden al afgesloten... ๐Ÿ˜๐Ÿ˜œ

20 days later

Zojuist tegen hetzelfde probleem aangelopen. Ben langzaamaan alle automatische incasso's aan het overzetten en vandaag waren de loterijen aan de beurt. Bij de Nederlandse loterij was een bunq rekeningnummer geen probleem, bij de postcodeloterij herkende ze bunq inderdaad niet. Nog maar even een mailtje gestuurd met de vraag of ze een ETA hebben... even op de hielen zitten :)

Staatloten e.d. zijn toch van de Nederlandse Loterij? Daar werkt bunq wel prima. Volgens mij werkt het enkel bij de postcodeloterij niet.

Hi Renรฉ, dank voor je hulp ๐Ÿ˜Š๐Ÿ™ Ook wij zien het liefst dat dit zo snel mogelijk is opgelost en blijven er bovenop zitten! ๐Ÿ’ช

Update #1244 in deze soap: de PCL geeft vandaag aan pas aan het einde van 2018 het systeem te kunnen aanpassen. Advies van de callcentermedewerker: bel halverwege 2018 nog even terug of er al nieuws is, want wij hebben geen methode om hier nieuws over te delen met onze โ€˜klantenโ€™.

Dank voor de update! Ons was beloofd dat het begin 2018 zou gebeuren, we gaan hier dan ook gelijk even voor jullie achteraan! ๐Ÿ‘

You gotta be kidding me!? Wat een amateur club

Ach โ€˜t is nog begin 2018, maar als ze het in q1 niet gefixed hebben ben ik er weg, scheelt ook weer geld ๐Ÿ‘

ik heb ook mijn nieuwe incasso rekening doorgegeven, ben ook teruggebeld dat het niet kon. Ik zie wel wanneer de eerste incasso in (2019 n.a.w.) binnenkomt ๐Ÿคฃ

Hi allemaal! Na veel verschillende verhalen hebben we toch nog een keer contact gezocht met de Postcode Loterij om te vragen hoe het precies zit met het accepteren van bunq IBANs. We kregen het volgende bericht: "Het is nu definitief: vanaf het einde van het eerste kwartaal van 2018 kan iedereen met een BUNQ IBAN ook meespelen!". Goed nieuws dus! We zullen dit topic updaten wanneer we een officiรซle bevestiging hebben vanuit de Postcode Loterij. ๐Ÿ‘

kijk eens ff jongens :) het is ze gelukt die systeem upgrade na dik 2 jaar

Zo zo! Dat mocht tijd worden! Maar zo te zien heb je geen loterij nodig, met je iPhone X! Update: je kan je nu ook aanmelden met een BUNQ iban, krijg bij een juiste iban meteen een groen vinkje.... maar of ik nu weer lid wil worden.....

Gelukkig dat het eindelijk is opgelost ๐Ÿ˜

Maar..... als mensen hun geld ๐Ÿ’ฐ weg willen gooien naar iets waar ze niets voor terug krijgen mogen ze het รณรณk naar mij over maken hoor.... Iemand interesse in m'n bunqme? ๐Ÿ˜‡

Goed idee: stort het maar naar mijn http://bunq.me/daveflash

gefixt dus, zie hieronder :)