• Ask the Community
  • 🔒 Sharing the bunq Pack

Hallo. Per 15 August verloopt mijn trial. Is er iemand bij wie ik in een pack kan?

@Capitano#113473 Heb je nog een plek vrij?

@Capitano#113473 Payment is sent! It‘s 10ct now because my current bank doesn’t support iDeal, but it should be on it‘s way!

@Lennart-Orange-Lion#113536 Heb je jouw gegevens meegestuurd met de betaling? Telefoonnummer of e-mail adres?

@Ashadebie-Lime-Panda#113534 Wie het eerste komt wie het eerste maalt. Geldt ook voor Lennart. Ik heb nog 1 plek dus als je betaling binnen is dan voeg ik je toe. Maak aub 1 cent over en voeg je telefoonnummer toe

@Capitano#113541 Done

@Capitano#113539 My phone number is included with the payment.

Helaas nog steeds op zoek naar een pack waar ik mij kan aansluiten

@Lennart-Orange-Lion#113543 Welkome to the pack! Voor de andere helaas pack is vol

Hallo, de eigenaar van m'n vorige bunq pack is helaas gestopt met bunq 😢 Is er iemand anders die mij blij kan maaken met een plaatsje in een pack?

@Ashadebie-Lime-Panda#113545 ik zie net dat @Sergi#113551 ook een plekje zoekt. misschien even samen kortsluiten dus en een pack starten?

@DaveFlash#113554 Nee, ik zoek zelf ook naar een plaatsje.

@Sergi#113555 Ja, dus? Je kan het ook van de andere kant bekijken en zelf een pack starten, met asha erbij heb je al 2 plekjes opgevuld en ik denk zeker dat je binnen 24u de andere plekken ook wel hebt opgevuld...

@DaveFlash#113556 Ah op die fiets, moet kunnen inderdaad.

@Capitano#113546 Dank u well! So how do we proceed? 😄

@Lennart-Orange-Lion#113562 Je betaling was inderdaad binnen. Alleen staat er nergens je telefoonnummer vermeldt..

@Capitano#113580 Ik had wel alles ingevuld.

Maar nog steeds op zoek naar een pack waar ik mij bij mag aansluiten

@Sergi#113557 Mocht je nog een plekje vrij hebben houd ik me graag aanbevolen

I have again 1 spot left in my bunq Pack. Please send 1 Cent to https://bunq.me/HeikoHartwigPack with your email address and I will invite you to my current bunq Pack.
                                      Monthly cost participation will be 5,-- EUR. The amount is due on the 1st of each month (12:00 a. m.) via regular, scheduled payment and proportionally the day I add you. The latter will be requested after my confirmation.

Ich habe mal wieder 1 freien Platz in meinem bunq Pack frei. Bei Interesse sende bitte 1 Cent an https://bunq.me/HeikoHartwigPack mit Deiner E-Mail Adresse. Danach werde ich Dich einladen.
                                      Monatlich benötige ich dann 5,-- EUR von Dir, um die Kosten zu verteilen. Der Betrag ist am 1. jeden Monats um 12:00 Uhr fällig (Dauerauftrag) und anteilig an dem Tag, an dem ich Dich hinzufüge. Letzteren werde ich nach Bestätigung bei Dir anfragen.

Heiko | Customer of bunq since 2019-01-12

12.08.2019 23:59 : Updates werde ich direkt in diesen Beitrag schreiben, dann bleibt es hier im Forum übersichtlich.
                                      13.08.2019 06:30 : Pack is full, some Cents will be refunded soon.