• Ask the Community
  • 🔒 Sharing the bunq Pack

@DaveFlash#113554 Nee, ik zoek zelf ook naar een plaatsje.

@Sergi#113555 Ja, dus? Je kan het ook van de andere kant bekijken en zelf een pack starten, met asha erbij heb je al 2 plekjes opgevuld en ik denk zeker dat je binnen 24u de andere plekken ook wel hebt opgevuld...

@DaveFlash#113556 Ah op die fiets, moet kunnen inderdaad.

@Capitano#113546 Dank u well! So how do we proceed? 😄

@Lennart-Orange-Lion#113562 Je betaling was inderdaad binnen. Alleen staat er nergens je telefoonnummer vermeldt..

@Capitano#113580 Ik had wel alles ingevuld.

Maar nog steeds op zoek naar een pack waar ik mij bij mag aansluiten

@Sergi#113557 Mocht je nog een plekje vrij hebben houd ik me graag aanbevolen

I have again 1 spot left in my bunq Pack. Please send 1 Cent to https://bunq.me/HeikoHartwigPack with your email address and I will invite you to my current bunq Pack.
                Monthly cost participation will be 5,-- EUR. The amount is due on the 1st of each month (12:00 a. m.) via regular, scheduled payment and proportionally the day I add you. The latter will be requested after my confirmation.

Ich habe mal wieder 1 freien Platz in meinem bunq Pack frei. Bei Interesse sende bitte 1 Cent an https://bunq.me/HeikoHartwigPack mit Deiner E-Mail Adresse. Danach werde ich Dich einladen.
                Monatlich benötige ich dann 5,-- EUR von Dir, um die Kosten zu verteilen. Der Betrag ist am 1. jeden Monats um 12:00 Uhr fällig (Dauerauftrag) und anteilig an dem Tag, an dem ich Dich hinzufüge. Letzteren werde ich nach Bestätigung bei Dir anfragen.

Heiko | Customer of bunq since 2019-01-12

12.08.2019 23:59 : Updates werde ich direkt in diesen Beitrag schreiben, dann bleibt es hier im Forum übersichtlich.
                13.08.2019 06:30 : Pack is full, some Cents will be refunded soon.

@Heiko-Hartwig#113687 Ive sent you 1 cent

@Sergi#113551 I would be interested in a pack too :)

@Blubb#113895 I’m interested!

@Blubb#113895 Ik ben ook geïnteresseerd mocht je nog plek hebben.

Jammer dat niemand plek heeft. Gr Asha.

Jammer dat niemand plek heeft in zijn pakket. Ik had begrepen dat het hier snel zou gaan. Gr Asha.

@Ashadebie-Lime-Panda#114351 Het gaat snel op het moment dat iemand een plek aanbied 😜 Je kan natuurlijk ook je eigen pack starten en hier 3 plekken aanbieden die waarschijnlijk redelijk snel zullen vol zitten.

@Jos-Golden-Unicorn#114389 Ik ben niet zo goed met digitaal. Ik heb deze rekening op aanraden van mijn dochter voor de kleinkinderen. Mijn dochter is geen klant meer van bunq.

Hallo, hat noch einer einen Platz frei ?

Hi, is there a spot available at someone’s Pack?

Vielleicht finden sich ja auch genug um ein neues zu eröffnen?
                                    Maybe there are so many seeking, that we are able to start a new Pack?