• [Solved] Fitbit pay / Google wallet Fitbit

Goeiemorgen!
Sinds afgelopen week is het niet meer mogelijk voor mij om een code per SMS te krijgen om je betaalpas te koppelen met een Fitbit. Al contact opgenomen met bunq via een chat binnen de app. Daar spreekt de medewerker over een veiligheidsprobleem met de SMS code, waardoor die uitstaat voor alle klanten? Vind het wel een beetje ruk dat ik nu geen code kan krijgen om dit te koppelen, krijg namelijk via de chat een beetje het idee dat ze snel van me af wilt. En je krijgt ook hele standaard antwoorden als in via een template ofzo. Bijvoorbeeld ook het koppelen van Google wallet met Android, daar ging mijn vraag niet over. Overigens hoeft een authenticatie code niet perse over een SMS heen, mag ook per post of op een andere manier. Maar krijg op deze manier wel een lockout van een functionaliteit die bunq aanbied (dus koppelen betaalkaart aan Fitbit). Je zet iets uit, zonder dat er een andere oplossing geboden wordt.

Heeft hier nog iemand last van? Of zijn er mensen van support die hier iets zinnigs over kunnen zeggen zoals wanneer de feature eventueel weer aangezet wordt, of er een alternatieve oplossing geboden wordt.

Is opgelost door support, na behoorlijk wat heen en weer chatten. Ze hebben de kaart geactiveerd in Google wallet zonder een code toe te sturen, moest vanuit mijn kant de gegevens van de kaart doorgeven. Daarbij het nummer zoals in het overzicht bij je Google wallet. Daarnaast het "Virtueel bankrekeningnummer", die staat er zodra je in het overzicht op de kaart drukt en bij de details van de kaart terecht komt.

Julian changed the title to [Solved] Fitbit pay / Google wallet Fitbit.
        Write a Reply...