LvHWizard
@Sander#86391 Ik heb het verkeerd begrepen denk ik. Ik dacht dat ie een "read-only" verbinding wilde maken met bunqDesktop, maar ik gok dat het ergens anders over gaat? :P
@Sander#86391 Ik heb het verkeerd begrepen denk ik. Ik dacht dat ie een "read-only" verbinding wilde maken met bunqDesktop, maar ik gok dat het ergens anders over gaat? :P
@Luke0608#86372 Wat is de error die je ziet? Voor zover ik weet zou het nog moeten werken.
@LH-Black-Wolf#86392 Luke bedoeld de read-only connects voor een bank account, niet verbinden met bunqDesktop zelf ^
Excuses voor de verwarring, ik bedoel inderdaad de connect met een bank account.
@Gregory#86421 Dit is een screenshot van de error.
@Luke0608#86537 Ah that looks like a new error, I'll have to look into that tonight. Thanks for reporting this
@Gregory#86538 No problem.
Thanks for the quick response :)
I love the application btw, it's great!
@Luke0608#86540 My initial suspicion was right. You are probably on an OAuth account and it is not possible to send Connect invites when using that. The confusion probably was caused by the Connect button in bunqDesktop being visible when it shouldn't be.
If you log-in with a full API key you should be able to send show-only connect invites just fine.
@Gregory#86662 Yes it works now. Thanks for the help!
Version 0.9.7 with 9 improvements.
A lot of work has been put into implementing a new way to load/handle the API data but it is not ready yet. This release mainly consists of some important bug fixes and two new features.
https://github.com/bunqCommunity/bunqDesktop/releases
View your virtual cards and associated accounts
View your personal bunq.me links and quickly generate links
Fixed styling issues when copying to clipboard
Fixed a '0' interval bug for the scheduled payments
Fixed a bug where certain characters and emojis were blocking API calls
Fixed a bug when viewing a payment with payment type SWIFT
@Johannes-Cyan-Panda#66525 Sorry voor de late reactie, maar heb jij ergens in Nederland een bank gezien met een ‘desktop applicatie’?
bunq heeft inmiddels een app voor mobiele telefoons en tablets, wat me voor menig persoon genoeg lijkt.
Wat bunq misschien wel zelf zou moeten hebben gebouwd is een web app via bunq.com.
Een native desktop app vind ik niet de verantwoordelijkheid van een bank, behalve dan een app via de website zelf, wat je misschien ook wel bedoelde.
@Gregory#87385 very nice, but this bunq.me feature is well hidden, perhaps place it under
" bunq.me requests" in the menu/sidebar would be a better idea so it can be more easily accessed?
Hoe moet ik de QR code scanen in de app om in te loggen met desktop software
Via de scan button, net als met een ideaal betaling.
Klasse! Einfach super!
@Gregory kan je me misschien toelaten op de telegram Community. Gr Piedee
@VAN-UHM#92660 Hoi 👋 Pieter,
Het is een openbare chat groep die zo kan joinen https://t.me/bunqcommunity
Zien we je zo? ;)
@JohnDo#92663 Nou hij dacht dat ik een bot was ofzo 😝 dus heeft me geblockt denk ik, krijg het bericht dat kanaal privé is.
@VAN-UHM#92674 haha potjandori! Is het nu gefixed? Anders regelen we dat.
@JohnDo#92679 Nee helaas ☹️
@VAN-UHM#92681 Let me see how we can solve this! getting back to you!
@VAN-UHM#92681 anddddd now you can join again 🤞