BobRookie
Ik vraag me af of het mogelijk is om in te stellen bij welke rekening mijn bunq-abbonnement kosten worden afgeschreven? Daar had ik nu namelijk geen controle over (na de eerste afschrijving).
Ik vraag me af of het mogelijk is om in te stellen bij welke rekening mijn bunq-abbonnement kosten worden afgeschreven? Daar had ik nu namelijk geen controle over (na de eerste afschrijving).
@Bobdebouwerr#45176 Hey 👋
Dit kan je helemaal zelf instellen, door naar je account te gaan (profiel foto in de rechter bovenhoek) en vervolgens op mijn abonnement te drukken.
Hier heb je de optie om je type bunq abonnement in te zien, maar ook on de rekening te wijzigen waar het abonnementsgeld van afgehouden wordt 😉
Fijne dag 🌈
Wat een snelheid. En dank! Ik zat maar in mijn betalingen zelf te zoeken!! Fijne dag!
Waar kan je dit instellen in de huidige versie van de app? Er is het een en ander verplaatst, en het bovenstaande werkt niet meer.
Ik wil de periodieke kosten graag van een andere rekening laten afschrijven.
Hey @Nick-Grey-Bear#295895 thanks for engaging with our community! You can change it by following these steps:
Go to 👤 Profile
Click on Accounting
Select Invoices and Billing
Select "Preferred Billing Bank Account"
Select one of your Bank Accounts to do the job!
The details can also be found here: https://together.bunq.com/d/2388 📚
@Nick-Grey-Bear#295895 Profiel > Accountancy > Kostenoverzicht > Gewenste facturatierekening
@Nancy-#295896 In Dutch, "Invoices and Billing" is translated as "Kostenoverzicht", which means "Cost overview". I guess that makes it more difficult for Dutch users to find the option to change your billing account