• Ideas
  • [SUGGESTION] Limit on how often you can enter an incorrect security code

Het valt mij op dat je praktisch ongelimmiteerd een verkeerde toegangscode kan intoetsen. Bij andere bank apps blokkeerd de app na 3 of 4 foutieve pogingen (en dient de app opnieuw geactiveerd te worden). Ik vind dit prettig! Anders zou iemand met kwade bedoelingen (die mijn telefoon in bezit heeft, om welke reden dan ook) ongelimiteerd allerlei codes kunnen proberen. Waarom kiest Bunq hier niet voor?

@New-Indigo-Parakeet-2395591357#288452 Hey Christiaan 👋

We're happy to here you're concerned with keeping your account as secure as possible 🔐 Let's see if other bunq users feel that their security is missing this particular feature, here in this thread 🌈

I agree with Christiaan. Login attempts should be limited.

@New-Indigo-Parakeet-2395591357#288452 Dit zou wel prettig zijn inderdaad! Een welkome toevoeging wat mij betreft.

Thijs changed the title to [SUGGESTION] Limit on how often you can enter an incorrect security code.

@New-Indigo-Parakeet-2395591357#288512 Dat had je zelf kunnen doen door de "Ideeën" tag toe te voegen aan je bericht! Ik heb dat nu even voor je gedaan, en je titel verduidelijkt.

17 days later

@New-Indigo-Parakeet-2395591357#288452 Nog meer handjes? Of beter investeren in een andere feature?

@New-Indigo-Parakeet-2395591357#289309 Ik denk dat het de volgende keer ook kan helpen een feature request in het Engels te schrijven. Ik denk dat veel gebruikers nu misschien niet de moeite nemen om je bericht te vertalen, ook al heb ik je titel wel naar het Engels vertaald. Losgezien daarvan is er nu ook totaal geen overzicht van feature requests. Zou mooier zijn als bunq overstapt naar een goed systeem hiervoor, als ze de suggesties van gebruikers echt waarderen.

@thijsoost#289315 Goede suggestie!
                  En inderdaad, enig inzicht in de Product Backlog (in het Engels) en dan werken met een stem-systeem. Dat zou innovatief zijn! Nu schreeuwt iedereen maar wat (incl mijzelf).

Write a Reply...