• Fraude

Ik ben slachtoffer van bankfraude en nu is er een groot geldbedrag van mijn bunqbank rekening afgeschreven naar voor mij onbekende ontvangers. Ik werd gebeld door iemand die zei dat hij van de bunqbank was en hij zag dat er een frauduleuze transactie poging was geweest en nu moest ik onder zijn begeleiding mijn gegevens veranderen om zo mijn rekening te beveiligen. Grote oplichting natuurlijk waar ik, stom genoeg, helaas ben ingetrapt!! Maar wat nu extra vervelend is dat ik nog de politie (ik heb aangifte gedaan) contact kan krijgen met een medewerker van de bunqbank. De politie en ik hebben namelijk wat vragen. Weet iemand hoe ik telefonisch in contact kan komen met iemand van de bunqbank die mij kan helpen met deze fraude??

@New-Turquoise-Fawn-2129617964#288947 Hey there, Madeleine 👋

Thanks for reaching out! We're sorry to hear about your experience; we know it's scary to find out you're a victim of fraud. Can you please report this incident here and be sure to include all relevant details so that we can follow this up as thoroughly as possible and keep our banking community safe 💪

It's great you've already filed the police report! Be sure to include this in the report as well. Once a member of our Compliance team has reviewed the report, they'll be in touch and willing to assist in all relevant questions 🌈

a month later

@New-Turquoise-Fawn-2129617964#288947

Hallo Madeleine,

Mij is vandaag iets vergelijkbaars overkomen.
      Zou je willen aangeven wat er bij jou gebeurt is nadat je aangifte hebt gedaan en Bunq op de hoogte hebt gesteld?

Alvast bedankt en vriendelijke groet,
      Leo