• 🇳🇱 MasterCard vs Maestrocard

@Romke#45783 Ik betaal als Nederlander ook met 🍏pay hoor 😋. De reden dat ik naar bunq ben overgestapt #DoneWaiting 🙌🏽

@Lezz#45784 Hoe dan? 🤭

@Romke#45788 Moet je ff wachten met je pas aanvragen en ff Googlen “apple pay bunq love”. Dan zou hij bovenaan moeten komen. Als ik de link hier post wordt ie helaas verwijderd.

Kleine omweg maar daarna 🎂🌈🙌🏽

@Romke#45777 same here, bunq had volgens mij prima met MasterCard een co-branded pinpas kunnen uitgeven ipv 2 verschilende, dus Maestro en MasterCard Debit op 1 pas, Visa doet dit ook in bepaalde regio's al jaren. En voor België doet MasterCard dit al, daar is de normale pinpas / bankpas standaard Bancontact met Maestro co-branded bij de meeste banken.

@Sander#45778 In Nederland niet nee, maar in België is da al jaren gewoon, daar zijn co-branded cards al sinds 2009, en wellicht nog eerder online te gebruiken ipv een creditcard: https://www.bankshopper.be/nl/hoe-online-shoppen-met-maestro.html

@Lezz#45784 Inderdaad heerlijk zo’n 🍏betaling in NL. Werkt top😊😋👍🏻

@Romke#45788 Nog gelukt? 😋

@Lezz#45909 Nog geen tijd gehad, maar ga het zeker maandag proberen!

@Romke#45923 't is 't proberen waard! Ik betaal al maanden met mijn Apple Watch en iPhone, echt erg makkelijk :) (al loop ik nog steeds met pasjes rond, maar das een ander verhaal)

@Mark-Silver-Panda#46089 Dan moet je wél de Maestro versie nemen anders kun je nóg niet bijna overal contactloos betalen met 🍎Pay op je iPhone 😉

@Mark-Silver-Panda#46089 Dat met je pasjes rond lopen ken ik, zelf ook nog last van al heb ik er wel nog maar 1, dat is dan als het ineens mis "zou" kunnen gaan met apple pay, tot nu toe gelukkig niet gehad, maar je weet maar nooit!

Ik geniet ook van Apple pay maar wanneer ik ga tanken bij een tankstation zonder kassa heb ik nog steeds een fysieke kaart nodig in Nederland. Wanneer ik in het buitenland een hotelrekening wil betalen heb ik meer succes met een MasterCard.

Write a Reply...