• Gezamenlijke rekening openen

Hallo,

Ik wil graag een gezamenlijke en/of rekening openen (die ook juridisch op beide namen staat). Ik vind het moeilijk om te vinden of dit ook mogelijk is bij bunq en hoe dit dan werkt. Moeten we dan bijvoorbeeld beide een Easy Bank account hebben of is het genoeg als alleen 1 iemand deze heeft?

Zou top zijn als iemand kan uitleggen of het mogelijk is en hoe het dan precies werkt. Alvast bedankt!

Hello there, @Robbie-Navy-Llama#289295 🌈

Absolutely, you can open a Joint Account at bunq! A Joint Account is a shared account where two or more people have equal access. It's perfect for sharing expenses with your partner, family, or friends.

After both of you have Personal accounts, you can create the Joint Account from the bunq app. Simply go to the Home tab, tap on 🟣 + Add, select 🔵 Add Joint, and follow the registration process! ✨

You can find more information in this topic 👉 What's a Joint Account and how do I create one? 📚

Hope this information helps 🙌 Let me know if we can help with anything else!

bij een gezamenlijke rekening staat de rekening op allebeide de namen.

als je zelf een eigen rekening hebt op alleen op je eigennaam staat, kan je partner wel toegang geven
      tot de rekening, hij of zij kan er dan ook betalingen mee doen, maar juridische gezien is de rekening alleen van u.

Write a Reply...