• rekening omzetten naar spaarrekening

tot voorheen kon je een gewone rekening via bunq-web omzetten naar een spaarrekening...
ik zie net dat dit niet meer kan?? waarom is dit weg gehaald? moet ik serieus nu elke keer weer rekeningen beëindigen en nieuwe spaarrekening openen ? die limit van 2x opnemen is echt een doorn in het oog! super irritant!

ik baal er enorm van dat bunq goeie dingen steeds verwijderd!

wij budgetteren met verschillende "potjes"
    ik ga toch maar bij raisin een paar spaarrekeningen openen, kan dan tenminste opnemen als dit nodig is.
    het zo stom en omslachtig om elke keer een spaarrekening bij bunq te beëindigen en dan weer een nieuwe te openen
    door die stomme limit. ik baal er echt enorm van. we zijn nu een een vol jaar volledig over gegaan naar bunq. we hebben steeds meer spijt van. de nadelen worden alleen maar groter en groter. ga vandaag of morgen toch maar kijken naar een gewone nl bank. ben die beperkingen van bunq meer dan zat,

Hey Marcel 👋

The limitations attached to converting Savings accounts to normal Banks accounts, and vice versa, are there because Savings accounts are intended to be used solely for saving money and the workaround of converting the account is only intended to be used for emergency situations, not on a regular basis. This allows us to classify certain deposits as "Savings" and offer you the best interest rate possible!

If you have nay further questions regarding this, feel free to let us know! We're always keen for the opportunity to explain how we're trying to help make life easy for you 🌈

a month later

@emily-Blue-Wolverine#290401 hmm why are the interest rates on business accounts so low then? 1,05% is a joke compared to regular banks.

Write a Reply...