• Rekening geblokkeerd

Mijn rekening is uit het niets geblokkeerd. Heb ook geen bericht gehad met een reden. Wat kan hier het probleem zijn ?

Hey there @New-Scarlet-Finch-2864266172#291120 👋

Thank you for reaching out to us! I can see that you're already in contact with our support team, and they will provide more information with details about this in your ticket. Please note that some cases need to be checked by another team, but rest assured our team will get back to you as soon as possible! Thank you so much for your patience 🙏

dat is mijn grootste angst, vooral omdat de ai van bunq dat bepaald
      de gevolgen als bunq gebruiker zijn enorm groot. daarom hebben wij onze spaargeld toch niet bij bunq staan.

kijk dat een bank streng kijkt naar eventuele misstanden is goed. maar als een ai zomaar je rekening kan blokkeren om welke reden dan ook, en de bank is niet telefonische bereikbaar om dit op te lossen... dit is toch heftig.

stel je voor... de domme ai zegt....om welke reden dan ook blokkeer ik marcel zijn partner zijn rekening...
      oke.... en wie betaald mijn rekening dan? mijn boodschappen??? wie en hoedan?
      we vinden bunq geweldig maar je kan een computer niet zulke grote beslissingen laten weten, en de gebruiker
      geen telefonische optie bieden... ja nee best eng!

ik hoop dat voor u snel opgelost woord

@beekie#291126 Elke bank tegenwoordig gebruikt wel AI om te bepalen welke gebruikers geblokkeerd worden. Dat er geen telefonische optie is is inderdaad nog steeds gewoon extreem vervelend.

@Partydoos#291136

ik vind een blokade wel een hele grote maatregel . als je bunq als huisbank heb
          en geen alternatief hebt, kom je heel snel in hele grote problemen. en die blablabla van chat hulp is
          op papier een contact iets van bunq maar in realiteit weken wachten tot er wat gebeurd. ik kan me nog wel herrineren
          toen bij de abn amro na een tikkie werd dit door ai van hun getriggerd en online bankieren beperkt. 1 telefoontje later van nog tien minuten en het was opgelost en kon mijn rekeningen weer betalen. ik doe geen rare dingen maar durf geen grotere bedragen via naar en van banq te verplaatsen, dus doe dit dan in kleinere etappes in meerdere dagen.

ik hoop dat dit euvel ooit door bunq opgelost woord. als je op trustpiot kijkt is dit een van de grootste klachten van mensen en kost bunq heel veel klanten en groei mogelijkheden