• Ideas
  • Make relevant Bunq information better visible in app

Ik zou willen voorstellen dat relevante updates van Bunq veel beter (!) zichtbaar/vindbaar zijn in de app. Vandaag kwam ik via via op een pagina met allerlei relevante updates. Deze updates hebben mij niet eerder bereikt, omdat de klant hier niet pro-actief op wordt gewezen. Graag verbetering.

@New-Indigo-Parakeet-2395591357#292308 Vroeger waren deze zichtbaar in de bunq app, toen Together nog in de bunq app zat. Maar sinds Together eruit gehaald is, zijn ook deze berichten lastiger vindbaar geworden.

Hey there @New-Indigo-Parakeet-2395591357#292308 πŸ‘‹ Thank you for being apart of the community πŸ™

I understand information may need to be more visible! I've added your topic to the relevant group and forwarded your feedback to the relevant team so this can improved πŸ› οΈ

9 days later

@Olive-Gemsbok#292316 Hi Marko, ter informatie: gisteren per mail ontvangen. Erg belangrijke informatie/update/allert! Ik ontvang hierover niets in de app. Dat kan Γ©cht niet, zeker niet voor een digitale bank.

@New-Indigo-Parakeet-2395591357#292581 Is it the mail about the people trying to make you instal an app to get control over your account ?

di hebben wij ook gehad, altijd goed om dat regelmatig te krijgen,

Write a Reply...