Ik heb vrijdag ochtend geld overgemaakt van mij ING rekening naar mijn BUNQ rekening nu zijn er twee dagen voorbij en het geld is nog steeds niet terecht? Wat nu? Ik heb ook geprobeerd van andere ING rekeningen geld over te maken naar mijn BUNQ en dat staat er ook niet op. Hoe kan ik dit oplossen?
π³π± When will my money arrive?
RenΓ© π³π±Wizard
@Cati-Red-Dolphin#46284 Afwachten tot maandagochtend, in het weekend worden er geen betalingen verwerkt bij de meeste Nederlandse banken....
KevinChamp
Geldvan andere banken wordt niet bijgeschreven op het weekend. Maandag ochtend ergens zal het er op staan. Dit is overigens zo bij vrijwel alle banken
ReplicRookie
- Edited
Als je direct geld op de rekening wilt, kan je ook een request link naar jezelf sturen vanuit bunq en dan betalen via iDeal, dan staat het er direct op, dit werkt teminste met Rabobank, maar zou volgens mij met alle banken moeten werken.
Open Bunq app > selecteer de rekening die je wilt gebruiken > Druk Request > Hoeveelheid > Kies ontvanger > Deel link van Request en stuur die naar jezelf of zet het even in een notitie blok van je mobiel > betaal met iDeal > selecteer bank > voila, geld gestort.
RenΓ© π³π±Wizard
Top Up gebruiken, werkt het snelst Γ©n het π° is direct beschikbaar op je Bunq rekening....
LucasWizard
@Replic21#46297 Dat is niet de goede manier, gewoom de knop 'top up/storting' gebruiken bij de rekening die je wilt opvullen
SAL.Rookie
Of jezelf betalen via ie bunq.me url. Staat er dan ook direct op!