leuk verhaal, en vorig jaar zou ik er in zijn mee gegaan.
helaas zijn wij na 1,5 bankieren bij bunq verhuist naar de knabbank.
om eerlijk te zijn was het eertste insantie de beste rente voor ons de eerste overtuiging. dit om dat wij best lekker sparen. toen ik ontdekte hoe fijn het budgetteren werkte, waren wij verkocht helemaal om. dat bunq duurder was dan de gewone bank, namen wij voorlief.
ik ben iemand van het testen en uitproberen. dus paar keer contact gezocht met de klanten service.. wat een ramp! dat het in het Engels moet... oke nou vooruit dan . maar de reactie, als die al komt, echt niks zeggend .... na een tijdje begonnen de twijfels..
ik lees veel, en weet dat ervaringen soms met een korrel zout moet nemen, maar ik las zo veel verhalen over geblokkeerde accounts, en geen medewerkingen van "klanten service "
en dat heeft mij aan het denken gezet... wat als ai van bunq denkt..."die beekmans , dat weet vertrouw ik niet." en bám blokkade er op.... ik kan niet meer bij mijn geld, mijn rekeningen niet meer betalen, geen boodschappen doen enzovoort... uhhh dat is toch wel een ding.
en dan kan met bij bunq wel zeggen ,"wij blokkeren niet zonder reden" nou nee dat geeft mij geen fijn gevoel
en dan komen de negatieve verhalen in de media waar je echt misselijk van woord...
vooral het geval van geen medewerking van de klanten de klanten service vind ik het vervelendste.
om deze reden ga ik niet meer mee in het verhaal, al zijn sommige dingen wel goed.
wij zijn nu bij de knabbank..... die kan je bellen en appen , en zelfs met die computer storing van afgelopen vrijdag binnen 3 minuten iemand aan de telefoon gehad die mij de juiste info gaf om dat ik niet meer in loggen kon... gelukkig na 2 uur was de storing verholpen en was het niet nodig allemaal. maar dit gaf mij zo veel beter gevoel dan bij bunq
nogmaals, leuk verhaal maar ik zou mensen niet zo gouw meer aan bevelen sorry