• Contant geld storten

• Edited

Momenteel overweeg ik om volledig over te stappen op Bunq, maar loop vast op het feit dat ik geen contant geld kan storten op mijn Bunq rekening via Geldmaat.
Verder heb ik vorige week een Paysafecash-locatie benaderd, maar de winkelmedewerkers wisten niet af van het bestaan van Paysafecash en dat hun als locatie vermeld staan.
Ik gebruik nooit cash om mee te betalen en gebruik meestal Apple Pay of mijn fysieke (ING) betaalkaart om ergens af te rekenen. Alleen af en toe krijg ik nog wel eens contant van mensen en zou ik dit willen kunnen storten op mijn rekening, zonder extra kosten.
Heeft er iemand een slimme oplossing voor mij?

• ThijsProdigy

Een aantal oplossingen zijn:

• een rekening houden bij een traditionele bank
    • familie/vrienden vragen contant geld voor je te storten
    • contant betalen met het geld

Beste Martijn, Ik adviseer je om niet over te stappen naar Bunq. Contant geld storten kan maar heel beperkt, als het überhaupt al lukt. Verder lijkt de klantenservice heel goed geregeld. Tot dat er echt wat is en dan geven zij niet thuis. De App is maar matig beveiligd getuige de recente nieuws items over passen die zomaar worden aangemaakt/ aangevraagd en vervolgens waren mensen ineens hun geld kwijt. Daarnaast houden zij ongevraagd allerlei data vast over je betaalgedrag en hebben daar ook een oordeel over. Verder ben ik van mening dat ze ook erg duur zijn ten opzichte van traditionele banken. Cash opnemen hebben zij ook beperkt en als je het vaker doet dan 6 keer per maand (pin mij daar niet op vast :)) dan mag je bij betalen. Als je het mij vraagt een leuk verzonnen idee zo een digitale bank maar zij hebben nog een lange weg te gaan om een echte kwaliteitsbank te worden.

11 days later

wat een onzin, mensen hebben zelf op linkjes lopen klikken, ja dan krijg je dit. Bunq is gewoon veilig, net als elk andere bank, niet op linkjes gaan klikken

Write a Reply...