Goedendag, Ik heb zojuist een Request gestuurd naar het 06 van mijn vrouw. Zij heeft ing en moet dan volledig inloggen, vervolgens moet ze een tancode intoetsen en op de Samsung 8 niet je dan je bank scherm verlaten on de tan te lezen en dan is het bank scherm weg en niet meer terug te halen. Wat is jullie ervaring?
Request ING
BartWizard
is dat via de ING website of heeft ze echte de ING app op haar smartphone geïnstalleerd?
Ik werk zelf met een iPhone en de ING app en daar hoef ik geen TAN code in te vullen om een betaal verzoek te accepteren.
RenatoChamp
Maar waarom moet ze de app sluiten? via de notificatie balk kun je de tan code lezen.
Daarnast wat Bart zegt klopt, je kunt nu met de ing app betalen alleen met de 5 # pincode.
De sms opent een online versie ondanks de ing app op de Samsung
BartWizard
Probeer het eens Eem tequest via email te sturen. Misschien dat die de app wel opent
Hi renato, De tekstvak in de notificatie is net te Klein en je moet dan de sms van de ing openen
Hi Bart, via een mail Request krijg je de keuze of je via de app of ing online wil betalen dus die gaat wel goed
BartWizard
Dan is dat ook weer opgelost :-)
GeorgeRookie
Bij opent hij een ideal link en dan kan ik ING kiezen. Vervolgens word de ING app geopend. Misschien een instelling in de ING app zelf?