TiborAce
Beste Bunqers,
Dat zijn wij immers allemaal. Ik ben tevreden. Bunq verbaasd mij telkens weer. Zo ook nu, na de laatste update.
Ik heb voor Bunq gekozen omdat ze mij met allemaal mooie ontwikkelingen en producten hebben overtuigd. Lieve mensen op de klantenservice en zelfs een keer een Tony Reep thuis als bedankje voor de ingevulde enquete. Ik voelde mij helemaal mens, bij de banken voelde ik mij vaak 44, 150 of 3398!
Ik prefereer gemak / eenvoud en geniet er van als iemand of een bedrijf mij verrast waardoor ik iets nog makkelijker kan uitvoeren! Dat is toch het mooiste wat er is. Ik vind dat Bunq hier goed in is.
Na de laatste update moet ik eerlijk zijn, het gemak mis ik dit maal. Ik krijg veel, maar vooral veel. De prijs is mij duidelijk. Maar het gemak en de eenvoud van het aan en uit vinken mis ik.
Beste interne Bunqers; ik vind het wederom een mooie update maar ik mis dit maal de vrijheid om zelf te vinken. En daar, daar waren jullie tot dusver super goed in. Ik ga niet weg, want volgens mij doen we het samen.
Ik zou het tof vinden als ik mijn eerdere abo naar uitbreiding (bijv. Vrij pinnen of een MasterCard) kan upgraden. Gewoon dat je zelf de € 7,99 bepaalt, die kan dan hoger of lager uitvallen.
Want, hoe duurzaam / circulair / bewust / ecologisch / innovatief en hip is het als ik allemaal producten thuis krijg die ik niet gebruik. Ik ben bereid om meer te betalen, omdat ik jullie goed vindt! Maar we moeten het samen doen, en vaak wil één ieder dan zelf kiezen ;-)
Want, verandering is eng :-)
Cheers,
Tibor