• 🇳🇱 Becoming a member bankgiro lottery does not work on iban of bunq

Ik wilde zojuist lid worden van de bankgiro loterij met mijn iban van mijn bunqrekening alleen deze wordt niet gezien als een correcte bankrekening. Ze vragen hier om de iban en deze heb ik ingevoerd alleen word dus niet geaccepteerd/geconfirmeerd. Hoe kan dit?

@Jaxon#47886

Dat is vreemd, als je al lid bent kun je in ieder geval wel je rekening wijzigen naar een bunq IBAN. Werkt hier al een hele poos prima.

Er zijn in het verleden veel problemen geweest met bunq en NPL omdat ze geen haast hadden om hun systemen te updaten. Blijkbaar hebben ze het dus alsnog maar deels gefixt. Stuur anders even een berichtje naar NPL, afschrijven werkt in ieder geval gewoon.

Waarschijnlijk heeft het te maken met 10-cijferige rekeningnummers van bunq ipv de oude 9-cijferige standaard.

Het gaat er in dit geval juist om dat ik gebruik wil maken van een leuke actie alleen tijdens het invullen van mijn gegevens accepteert het systeem mijn bunq iban dus niet. Laten Afschrijven is niet nodig in dit geval. Wil echt een account aanmaken met mijn bunq rekening zeg maar. Ik zal ze een mailtje sturen! thanks voor je reactie!

@Jaxon#47894

Ik was er al bang voor dat je zoiets ging zeggen. 😊
        Helaas kan bunq er in dit geval niets aan doen en loopt NPL weer eens flink achter de feiten aan terwijl ze al zeker 3 jaar bekend zijn met de problemen rondom 10-cijferige rekeningnummers en andere 'nieuwigheden' die rondom bunq hebben gespeeld. Succes in ieder geval, en erg benieuwd naar hun reactie.

Dat zal ‘t m inderdaad zijn, de 10 cijfers.. laat me wel weer even zien hoe voorop Bunq loopt op de rest, gotta be proud for that!

Elise changed the title to 🇳🇱 Becoming a member bankgiro lottery does not work on iban of bunq.
              Write a Reply...