• Ask the Community
  • 🇳🇱Multiple accounts for independent legal entities in one app?

@Stichting-Good-Office-Magenta-Tiger#53159 In de app kan je rechtsonder kiezen voor je profiel. Dan kan je rechtsboven duewn op het icoontje van twee poppetjes. In dit scherm kan je een ander profiel kiezen. En rechtsonder zit dan een plusje om nieuwe profielen aan te kunnen maken.

@Stichting-Good-Office-Magenta-Tiger#53163 Om snel te wisselen tussen meerdere profielen kun je het knopje "profiel" rechts onderin langer ingedrukt houden.

Bedankt voor de goede tips! Ben echter nu precies anderhalf uur bezig om langs de 'hand recognision' te komen, echter zonder success.
      In dat anderhalf uur had ik bij een echte bank inmiddels een rekening kunnen openen.

Het is duidelijk dat deze 'hand recognision functie' niet werkt en dat BUNQ - ondanks het feit dat dit bij ze bekend is- hun klanten klaarblijkelijk niets kan schelen.

Door het in stand houden van dit slecht functionerend system laat je je minachting voor je eigen klanten toch wel blijken. lijkt mij zo, nietwaar?

@Stichting-Good-Office-Magenta-Tiger#53208

Aangezien jouw hand wordt gescand, was dat ook de hand die is gescand ter registratie van de account waarop je probeert in te loggen? Als het een volledig nieuwe account betreft is dit uiteraard niet van toepassing. Is de handscan installatie misschien te wijzigen naar de wachtwoordzin methode?

Er zijn tevens een aantal tips om de registratie van de handscan te bevorderen. Gebruik een lichte, -maar niet overbelichte- plaats, geen witte vlekken op de hand dus. Plaats de hand voor een effen achtergrond. Bijvoorbeeld een tafel of muur. Tevens is het belangrijk dat de telefoon relatief recent is en geen oud model met een slechte camera.

Mocht je verder hulp nodig hebben kun je uiteraard altijd even langs bij 'Persoonlijke zaken' of support@bunq.com. Wellicht hebben die nog wat extra tips/tricks om je te helpen met het registreren van een nieuwe account.

@Stichting-Good-Office-Magenta-Tiger#53208 handherkenning is in veel gevallen overgegeven aan de grillen van het type telefoon en camera, ik heb op mijn iPhone nog nooit problemen gehad met handherkenning, tevens kun je ipv handherkenning altijd de wachtwoordzin gebruiken. volgens mij is het zelfs verplicht die in te stellen als backup in geval dat handherkenning mislukt. hoop dat het inmiddels lukt voor je en nog de beste wensen

@Stichting-Good-Office-Magenta-Tiger#53208

It's unfortunate to hear you have had difficulties using the hand recognition. Please check if this topic helps you out. You can also contact us through Private Matters from within the app or via support@bunq.com so we are able to help you further.

Write a Reply...