• Pas swap wish

De wishlist kan nooit lang genoeg zijn :-). Je kent het wel. Per abuis je card niet terug gewisseld en je pint op de verkeerde rekening.

Op zich niet erg, maar als je per abuis je zakelijke rekening gebruikt extra vervelend.

Ik heb hier een paar ideeΓ«n over en als er 1 op de wishlist komt zou het al top zijn.

1. Een widget om supersnel je pinkoppeling te checken en aan te passen.

2. Een pinpaskoppeling zoals die er nu is maar dan met een optie : spring terug naar deze % rekening na % tijd.

3. Een optie dat je nadat je de verkeerde betaling ziet je een i 'm a fool button hebt om de betaling op een andere rekening te zetten en hem te laten verdwijnen op de verkeerde.

Op volgorde vind ik optie 3 gaaf, optie 2 prima en optie 1 ok.

Oh ja. Goed bezig bij bunq.

Groeten Steph

Ik denk dat je optie 3 al een klein beetje kan nabootsen door de betaling te splitten met de rekening waar je eigenlijk van had willen pinnen. Iets meer stappen want je moet dat verzoek dan ook accepteren, maar het werkt wel :P

Optie 2 lijkt me op zich ook niet gek 😁

Dat klopt, en dat gebruik ik nu ook, maar als je per abuis met je zakelijke rekening hebt betaald dan moet je toch 2 boekingen wegwerken.

Idee 1 lijkt mij om veiligheidsredenen niet handig. Als iemand toegang heeft tot jouw ontgrendelde telefoon kunnen ze dus bij jouw bankzaken (en ook alleen al info) komen. Weet niet of dat erg gewenst is, al is het wel een handige feature.

In deze lijst past dan ook de eenmalige pincode. Dan kan je je pas meegeven aan iemand die met die code dan 1 keer kan betalen en daarna springt de code weer terug naar wat het was

Ook een mooie voor de wishlist

Mijn idee is niet om bij de bankzaken te komen, maar alleen bij de passwap. Maar ik vind dit ook de minst mooie. De andere 2 opties kunnen in de huidige app geregeld worden

Optie 2 is super 😊

Write a Reply...