• Sepay pinbetaling geweigerd

Hi!
Ik wilde vandaag betalen met Apple pay bij een contactloze sepay betaalautomaat. Die betaling werd geweigerd. Toen ik vervolgens met pin wilde betalen, werd de betaling ook geweigerd. Zowel met m’n maestro card als met m’n MasterCard.
Iemand ervaring mee hoe dit mogelijkerwijs kan?
Groeten,
Rens

@Rens#55146 Met zowel de Maestro als Mastercard moet je eerst 1 keer betaald hebben door middel van de pin voordat je contactloos kan betalen. Dan wordt die mogelijkheid namelijk pas geactiveerd op de kaart,

Bij Apple Pay is dat niet zo. Maar als een terminal 3 van de 3 verschillende mogelijkheden niet pikt dan zou ik eerder denken dat er iets mis is met (de instellingen van) de terminal. Kreeg je wel een melding in de app wat er aan de hand zou zijn of ook niet?

Ik zie in de app dat de betaling geweigerd is, meer niet.
      En de keren dat ik met m’n pasje probeerde, heb ik het met pin gedaan op de “ouderwetse” manier.

@Rens#55194 Dat is wel vreemd, meestal staat de reden er wel bij. Wellicht kan bunq supprot nog nakijken wat er aan de hand is geweest. Die kan je bereiken via de app naar je profiel en dan Prive Zaken of op de link te klikken.

Write a Reply...