• Ideas General
  • Adding bank accounts from other banks to the bunq App

I would find it a cool feature since I know it from other banking apps from other banks, to add bank accounts from other banks into the app, so you can have that in the Accounts list and beeing able to make banktransfers, show transactions and more from that one, if you also have a 2nd bankaccount, next to bunq like me.

@Icereak#55435 Perhaps it will become a reality when PSD2 gets effective? But I don't know if bunq would want to add this in their own app.

5 months later

In navolging van de Rabobank biedt de ABN AMRO nu ook de mogelijkheid om bankrekeningen bij andere banken weer te geven in de app.
      Zou fijn zijn als bunq dezelfde mogelijkheid gaat bieden.
      Handje maar 👏🏻

4 months later

Bunq has the best app in the banking industry ao would indeed love to see my ABN account in the bunq app.
        I know bunq as an innovative bank so keep up this leap.

Ik zou dit graag zien in de app lijkt mij makkelijk. En er zijn steeds meer bank die dit aanbieden. Een voordeel lijkt mij dat je alle Bunq functie ook met die rekening kan gebruiken.

Das wäre dann aber eine reine NL-Funktion. In den anderen bunq-Ländern funktioniert grenzüberschreitende Bankingabfragen nicht

@Bernd-Cyan-Penguin#128978 Alle Europese banken moeten zich aan PSD2 houden. Dus zij moeten ook toegang geven aan aanbieders uit andere Europese landen. Natuurlijk wel steeds pas na akkoord van de klant.

a month later

@JeroenE#128994 In de Rabo en ABN app kan ik bunq wel toevoegen waarom niet bij bunq? ABN? Toevoegen

@MarcKok#132306 als ik mag kiezen tussen nieuwe features en m'n rekeningen van andere banken in dezelfde app inzien dan kies ik toch echt voor nieuwe features. Als bunq hieraan begint dan beginnen ze misschien met een paar Nederlandse banken, vervolgens komen er Duitse banken bij, en Franse, en Spaanse en... zo blijf je eindeloos bezig. En dat klinkt mij tbh als een hoop moeite voor weinig toegevoegd nut (het is makkelijker om het in 1 app te hebben, maar niet onwerkbaar met meerdere apps). 🙂

5 months later

@Sander#132321 Nou nee hoor, doe mij maar multibankieren. Wacht al maanden op multibankieren als nieuwe functie. Gek genoeg is dit al lang mogelijk bij mijn studentenrekeningen van Rabobank en ABN Amro maar niet bij het ‘vernieuwende’ bunq. Ik gebruik echter liever de bunq-app dus zou graag zien dat de volgende grote update wordt toegewijd aan het multibankieren. Er zijn verder toch geen andere features die ik op het moment verlang.

4 years later

Dear Bunq, 4 years later, please add multi banking.

@ThadCastle#290804 Agree, would be great! An implementation like how it’s done in Revolut would be awesome :)

12 days later

I would like to see multi banking aswell which makes it easier to look at one app.