• Kosten

Begrijp ik het goed dat, als je pint, je elke keer 80 cent betaald?

Nee, je betaalt alleen 80 eurocent wanneer je geld opneemt. Betalingen met de pinpas in de winkel zitten inbegrepen in de kosten van 1 euro p/m volgens mij.

Ja, dus pin betalingen in de winkel vallen onder de 1 euro P/mnd en als je geld opneemt bij de pinautomaat dan betaal je 80 cent per transactie?

4 months later

Dan pin je toch extra bij bij de supermarkt of iets.

Hi Cornelis, inmiddels is er bunq Premium! Daarbij zitten 10 kosteloze geldopnames inbegrepen. Extra pinnen mag bij veel supermarkten overigens niet meer

bunq Premium heeft zelfs 10 geldopnames per maand inclusief.

Even voor de duidelijkheid, voor bunq premium is dit niet meer van toepassing. 10 gratis geldopnames per maand. Voor de oude abonnementen geld het nog wel nog wel.

En blijkbaar ook niet voor bunq more gebruikers heb gisteren avond bij ING geldautomaten in Almere 20,- opgenomen en er is niet nog eens ,80 eurocent van de rekening gegaan.. Wellicht dat bij bunq de toepassing van deze extra kosten niet uniform cq consequent toepast voor iedereen??

Update 12:38 Zie trouwens net in de app dat de opname een generiek pinautomaat icoon heeft en niet te identificeren is als een ING geldopname-automaat.

Ik vermoed dat de 80 cent dan sowieso niet meteen van je rekening gaat, maar bij je lopende kosten komt te staan waarvan je van bunq maandelijks de "factuur" krijgt, die op dat moment automatisch van je ingestelde rekening geïncasseerd wordt.

Write a Reply...